8 listopada 2016

o.

Czyli powinnam oddać Bucky'emu moją datę urodzenia? Haha ale zawsze możesz na potrzeby opowiadania ja zmienić, bo czy ona taka ważna? :p
Haha niee xD wystarczy mi raz na miesiąc ich tydzień no i fajnie, że na drugim blogu są o nich ficki to mam co czytać xD
No właśnie.. A ponoć my wszyscyamy bi i poliamorie we krwi :o
/Yep, jest ważna z tego powodu, że Bucky "zginął" na tydzień przed swoimi urodzinami. To tak, żeby dobić człowieka myślą, że swoje urodziny spędził przywiązany do stołu w jakimś laboratorium, sam wśród wrogów, w delirium...
/Mam problemy z "Niebem...", wena mi uciekła, więc jako zadośćuczynienie niedługo powinien pojawić się kolejny tekst dla dorosłych. 
/Nie, nie wszyscy. Herosi Marvela są tak hetero, że aż braknie dla nich skali. Pamiętaj - no homo :P
S: No. Oby jak z Clintem nie było? Jak tam z Wanda?
 Wandzie nic się nie stało. Jest tylko trochę obita, bo Barnes zdecydowanie nie należy do najlżejszych. Ale poza tym, na szczęście nic.
S: No w sumie.. Ach i tak źle i tak niedobrze. Ale pozytywnym trzeba być.
 Nie zawsze da się myśleć pozytywnie. Czasem po prostu człowiek nie daje rady.
B: Potrenuje na tobie. Dotkne cie swymi falami.
 To byłoby już chyba molestowanie. Więc zabieraj swoje fale.

1 komentarz:

  1. Dla większości ałtorów nie jest ona zapewne ważna.. Ale my tu jesteśmy z tradycjami! My się im nie damy <3
    http://archiveofourown.org/works/8499328/chapters/19492336 Po tym rozdziale, nigdy Cię nie poproszę o a/b/o dynamic xD Nigdy, obiecuję ;*
    A co Cię wcześniej do Nieba naweniało? <33
    Oczywiście no homo! Przecież ja jestem przykładnym fanem xD

    S: Ale jak tam z jej psychiką?
    S: To nie twoja wina. Pokonacie ich i tak.
    B: Och czujesz się molestowany przez 23trzy letnią dziewoję?

    OdpowiedzUsuń