8 listopada 2016

o.

A to się nie zgadza? Opiekujesz się gekonami, piszesz notki, ogarniasz nas xD Bucky też się zgadza.. Jednak ja nie prycham xD

Haha oni nie <333333333333 oni są mraśni <333333333 lubię ich, wiesz? <333 tj tych też, ale to głównie z osobna xD
To raz w tą czy w tą różnicy nie robi?
Haha też wolę już chyba aby nikt nie był z nikim niż każdy z każdym xD monogamia górą <3
/Bucky urodził się w złym czasie. Powinien być prychaczem albo arystokratą, o!

/To może powinnam pomyśleć o założeniu osobnej podstrony pt."Stucky", na której chłopcy byliby dostępni przez cały czas? Chociaż nie, wtedy główny blog zarósłby pajęczynami :P
/Dla nas i Bucky'ego może i różnicy nie robi, ale jakoś wątpię, by Steve był tak samo wyrozumiały. Jeszcze by się biedny zapowietrzył, próbując przemówić Bucky'emu do rozsądku. 
/Raz natknęłam się na ff, w którym wszyscy Mściciele i ich miłości ze sobą kręcili. I to było... nie do ogarnięcia, przynajmniej dla mnie. Nie pojmuję związków liczniejszych niż 1+1.

+ Tak bardzo będzie brakowało ci Astrid, że aż pożegnałaś ją dwa razy :P? A tak poważnie, to nie wiem, co dzieje się z blogiem, bo co chwilę muszę usuwać zdublowane komentarze.
S: Czyli w sumie jesteś na przegranej pozycji. Przykro mi.
 Już dawno to sobie uświadomiłem, więc nie ma problemu. Ale to nie oznacza, że muszę się z tym pogodzić i odpuścić.
S: Taki świat do przodu a takich rzeczy nie umie. Sory za ironię nie chodzi mi o was.. 
 Może powinniśmy powiedzieć, że na szczęście tego nie potrafi? To oczywiste, że wielu ludzi wykorzystywałoby to w złym celu. Nie chcę nawet myśleć w jakim.
B: Jak nie chcesz oczy z zachwytem to je sobie zaraz wydłubę. I będę ci marudziła że już cię nie widzę
 Utrata słuchu jest ponoć gorsza od utraty wzroku, więc jakoś przeżyjesz. Może opanujesz echolokację czy coś?

2 komentarze:

  1. Czyli powinnam oddać Bucky'emu moją datę urodzenia? Haha ale zawsze możesz na potrzeby opowiadania ja zmienić, bo czy ona taka ważna? :p
    Haha niee xD wystarczy mi raz na miesiąc ich tydzień no i fajnie, że na drugim blogu są o nich ficki to mam co czytać xD
    No właśnie.. A ponoć my wszyscyamy bi i poliamorie we krwi :o

    S: No. Oby jak z Clintem nie było? Jak tam z Wanda?
    S: No w sumie.. Ach i tak źle i tak niedobrze. Ale pozytywnym trzeba być.
    B: Potrenuje na tobie. Dotkne cie swymi falami.

    OdpowiedzUsuń