8 listopada 2016

o.

Dla większości ałtorów nie jest ona zapewne ważna.. Ale my tu jesteśmy z tradycjami! My się im nie damy <3
[link] Po tym rozdziale, nigdy Cię nie poproszę o a/b/o dynamic xD Nigdy, obiecuję ;*
A co Cię wcześniej do Nieba naweniało? <33
Oczywiście no homo! Przecież ja jestem przykładnym fanem xD
/Niektórzy piszą o Bucky'm i nawet nie wiedzą jak poprawnie napisać jego nazwisko (Barns i Burnes <3), czasem nie znają nawet jego imienia ("ten przyjaciel kapitana xD"), więc czego my wymagamy. W końcu obsługa Google jest skomplikowana :P
/Co ty mi właśnie kazałaś przeczytać? Nigdy więcej omegaverse. Nigdy. Proszę. To jest złe i okropne, i prędzej zamknęłabym bloga, udając, że przypadkiem mi się usunął, niż napisała coś takiego :P A co do "Nieba..." - wolę odstawić na chwilę tekst, niż pisać go na siłę i nie tak, jak trzeba, bo to zwyczajnie by go zepsuło. Napiszę jakieś Stucky z wyzwań, a może wen sam wróci.
S: Ale jak tam z jej psychiką?
 Kiedy z nią rozmawiałem, na nic się nie skarżyła i nic nie wskazywało na to, by coś było nie tak, więc wydaje mi się, że jest tak dobrze, jak może być w tej sytuacji. Nie jest więc super, ale trzyma się jak wszyscy.
S: To nie twoja wina. Pokonacie ich i tak.
 Nie chodzi mi o konkretną sytuację. Raczej o ogół. O to, że czasem po prostu już tak jest, że człowiek choć bardzo chce, nie jest w stanie myśleć pozytywnie.
B: Och czujesz się molestowany przez 23trzy letnią dziewoję?
 A czy jest jakiś limit wiekowy, który napastnik musi spełnić, by molestowanie można uznać za molestowanie? I wiesz, że jestem tylko kilka lat starszy, nie?

1 komentarz:

  1. To może w ramach przeprosin? :
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/61/4a/80/614a808be54a47e04fba350fe2095f10.jpg

    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/30/5f/f5/305ff529a1c0ce6493205d64c51c709c.jpg

    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/9a/b9/bd/9ab9bd6a9ce15b78d9400e8e5e9e3f92.jpg

    Mówiłam, że tego nie zrobię! Powinien Cię mój ton zaalarmować, że coś jest nie takie jakie powinno? ;)


    S: A co z Hope i jej nauczką, by kobiet nieznanych nie dotykała?
    S: Nie wiem co mogłabym ci powiedzieć..
    B: No niby tak, a niby nie. Ale dajmy, że tak

    OdpowiedzUsuń