18 listopada 2016

o.

Tak smutno bo nie ma imprezki xd nie ma za co pić xd
Oj zależy kiedy xD przy Stucky jest prawie jednorożcowo xD

Hahaha Bucky zagrzewa do walki Steve? ;p
/Cóż, w takim razie konieczny będzie kredycik!
/Do najbliższego tygodnia Stucky jest jeszcze sporo czasu, więc Bucky zdąży jeszcze powypominać ci to i owo.

/Po wygranej Trumpa pojawiło się sporo artów i manipów z nim i Steve'm, jednak ten mnie zabił. I uświadomił, że Bucky jednak wcale nie wyglądałby jakoś szczególnie dobrze w tej kiecce :P
S: Może tu byś jakieś oświadczenie wydał a nie po Berlinie się smykał.
 Jeszcze tego mi brakuje. Nie jestem jakimś celebrytą, żebym musiał wydawać oficjalne oświadczenia na temat swojego życia prywatnego. Na całe szczęście.
B: Skarpetki. Ja cię ubieram, ja cię wielbie a Ty co? Innej słoneczkujesz? Nawet się nie wypieraj! I nie rób miny, że ci to zwisa! Ty, ty, ty... Ty buraku, ty..
 Znów nadszedł taki moment, w którym nie wiem, co tu tak naprawdę zaszło.

1 komentarz:

  1. Nie ma za co pić- nie ma powodu do picia! ;p Na alko zawsze się grosz znajdzie, co zawsze jest zadziwiające xD
    Ale co on ma mi do wypominania, skoro a) nie kojarzę by coś miał b) wątpię by pamiętał? ;p A Steve ma zakopany topór względem mojej osoby? xd

    Dlatego Steve miałby powód więcej do ściągnięcia go z niej xD Ale bądź co bądź takich artów ubraniowych dużo jest, chyba polubię Bucky'ego w pończochach xD

    S: Ale jesteś gwiazdą tak czy siak. Ale skoro nie odczuwasz takiej potrzeby to chociaż możesz posądzić o coś brukowce, gdy już będziesz mógł się bardziej światu ukazać. A zarobione pieniądze na jakiś cel charytatywny byś przekazał i byłoby pięknie.
    B: No tak, oczywiście, że nie wiesz. Dlaczego miałbyś, nie? I nie, nie zasłaniaj się chorobą i nie wpędzaj mnie w wyrzuty sumienia. Mam okres, więc żądam herbaty, czekolady i kocyka. I tak, ty masz mi to przygotować, skoro wpędzasz mnie w wahania emocjonalne, łamiesz serce, wpędzasz w wyrzuty sumienia to tyle dobrego możesz zrobić.

    OdpowiedzUsuń