18 listopada 2016

RIVOLETTA

Ja właśnie dlatego boje się pisać ff. Mam dużo pomysłów, w miare rozwiniętą fabułę ale obawiam się że źle napisze jakąś postać i wyjdzie mi z tego byle co.
Kiedyś trafiłam na taką analize w której była mowa że Loki w Thor chciał oprócz przejęcia władzy zaimponować Odynowi i przekazać mu że on może być lepszym królem. Była też tam wspomniane że kiedy Loki dowiedział się prawdy nie miał jak się wyżalić ponieważ Odyn zapadł w ten swój sen. Ma to trochę sens ale nie można wszystkiego pod to podciągnąć.
Z tego co kojarze to z Howardem też się bałaś a wyszedł Tobie dobrz. Jeżeli ktoś miałby dobrze odwzorować Tonyego to właśnie ty.
/Jeśli nie spróbujesz, nigdy się tego nie dowiesz. Początki zawsze bywają trudne, ale jeśli wszystko sobie rozpiszesz, zastanowisz się nad charakterystyką wybranych przez siebie postaci, powinno pójść okej :)
/"Tato, pokażę ci, że jestem lepszym królem od tego młotka, który prawie wywołał wojnę z Olbrzymami, więc zniszczę całą ich planetę i zabiję twojego ukochanego pierworodnego" - genialny plan, nie ma co.
/Tony jest jeszcze bardziej złożoną postacią, dlatego się obawiam. No i jest jeszcze Vision - wszechpotężny android, który ma dwa lata. To dopiero problem :P!
S Setki tej na papierze czy biologicznej?
 Raczej nierealne jest, by zmądrzał przez najbliższe dwa lata, nie wymagajmy od niego zbyt wiele, więc miejmy nadzieję, że uda mu się tego dokonać do biologicznej setki.
S, To w takim razie co ostatnio się u was działo?
 Na całe szczęście nic spektakularnego. Badamy grunt, zajmujemy się tłumaczeniami, Sam wziął Izanami na siebie, Sharon kontaktuje się z Coulsonem, szukając wsparcia...
B, Nie wiem co na to odpisać.
Co u was słychać?
/Więc z chęcią ci, słońce, pomogę. "Tak, Bucky, masz rację. Użerałeś się z tym idiotą przez prawie dwadzieścia lat, więc możesz teraz posiedzieć i popatrzeć jak inny bezskutecznie próbują odwieść tego osła od zrobienia czegoś głupiego". Nie ma za co.

1 komentarz:

  1. Nie jesteś pierwszą ani ostatnią osobą która mi to mówi. Jakiś czas temu sprzątałam u siebie w szafie. Znalazłam tam z 9 kartek i jeden zeszyt który założyłam by napisać opowiadanie. Zawsze dobrze zaczynałam ale najczęściej to były ff i wraz z malejącą obsesją na punkcie danej bajki/serialu/filmu kończyłam mi się wena. Na chwilę obecną mam jeden pomysł z orginalną historią którą planuje wydać w dalekiej przyszłości i 6 mini pomysłów związanych z kreskówkami. Jestem wiecznym dzieckiem i to się chyba nigdy nie zmieni
    Kiedy teraz na to patrze to fakt było to idiotyczne.
    Akurat dzisiaj miałam larpa na temat bogów nordyckich i chrystianizacji ludów Norwegi. Miałam rolę wieszczki bo byłam najbardziej obeznana w temacie mitologi nordyckiej. Cała moja wiedza pochodziła tak właściwie z książki Magnus Chase Miecz lata. Loki w wersji Ricka Riordana jest jednym z najlepszych negatywmych postaci jakie znam. Czytając jego opisy zachowań mam przed oczami Rumpla z tymi jego drygami, podstępnym uśmiechem, zmiennym charekterem i szaleństwem w oczach. Poza wyglądem są moim zdaniem identyczni.
    Vision jest robotem więc raczej jego wypowiedzi będą poparte faktami, chłodna kalkulacja i schematyczny tok myślenia. Tak to sobie wyobrażam.

    S, Co u Izanami?
    Udało się jakieś wsparcie otrzymać?

    B, Tak masz rację Bucky. Zasługujesz na odpoczynek

    OdpowiedzUsuń