18 listopada 2016

o.

Ale sama, że sama, czy w towarzystwie również nie? xD No, ale niektórzy nie radzą sobie z rzeczywistością i picie z depresji ściąga ich na samo dno. No ale przecież nikt nie ma z tym problemu...
A taki z niego sklerotyk xD

Jestem nim zauroczona <3333
/Wypiję coś z procentami raz na sto lat, co niektórych ludzi wyjątkowo szokuje. Wiesz, skoro nie pije, to pewnie alkoholik. I potem mamy takie kwiatki, jak dolewanie do szklanki komuś, kto nie pije przez leki, wódki pod stołem. Powiedzieć, że głupota, to zbyt mało.
/A może on zapomina tylko tego, co chce i kiedy chce zapomnieć :P? Jak stereotypowa, przygłucha babcia, która zawsze słyszy to, czego ma nie słyszeć.

/Przez topującego Bucky'ego czy przez jądro żądające brexitu :P?
S: Ja wiem, ale w sumie jakbym była na twoim miejscu, albo ogólnie na miejscu jakiegoś celebryty to pewnie posądzałabym brukowce i im podobne, by mieć więcej kasy, którą mogłabym przekazać na organizacje niosące pomoc. Ale, rozumiem, że ktoś woli nie mieć z nimi styczności i że mi się dobrze gada, bo nigdy nie byłam w takich sytuacjach i raczej nie będę. 
 Zawsze możesz zrobić coś potencjalnie samobójczego w imię wolności, a kto wie, może się to zmieni. Choć nie polecam tej drogi, lepiej założyć zespół. 
B: No jasne, bądź burakiem do kwadratu. Do listy dopiszemy, że nie chciałeś pomóc i zadośćuczynić. A przeplatania przymiotników nie poprawia sytuacji. Po prostu doprowadziłeś mnie do łez, patrz zatem jak płacze i napawaj się.
 Jesteś pijana?

1 komentarz:

  1. Dokładnie! A później ci co dolewaja to zwalają winę na najbliższe osoby, że nie dopilnowały i to ich wina, że stan się pogorszył etc. Też tego nie znoszę. A na tekst "ze mna się nie napijesz" albo "nie masz serca" odpowiadam "nie" xD zacinka na twarzach piękna xD
    To jeszcze mu bloku brakuje w którym to przesiadywałby w oknie jako osiedlowy monitoring.

    S: Wolałbyś sam mnie wysłać na samobójcza misję gdybyś usłyszał jak śpiewam. Nauczycielka z muzyki prosiła bym nigdy o chorach nie marzyła.
    B: Obrażaj mnie James. Jasne. Spoko, dajesz dalej.

    OdpowiedzUsuń