23 listopada 2016

RIVOLETTA

Nie znam gorszego uczucia niż to.
Czyli jakbym chciała pogadać z nim o serialach to on by się udzielałw dyskisje? Kiedy następny tydzień Stucky? 
/Ja znam - kiedy jesteś przekonana, że masz kasę w portfelu i nastawiasz się na zakupy, a potem przypominasz sobie, że już ją wydałaś. 
/Tydzień Stucky pojawia się raz w miesiącu, więc kolejny rozpocznie się zapewne piątego grudnia, choć mogę przyśpieszyć to o tydzień, jeśli chcecie. I tak, jak sama zapewne się przekonałaś, tamten Bucky już dawno wskoczył na wyższy poziom i nie jest zgorzkniałym dupkiem, więc spokojnie potrafiłby prowadzić dyskusję o serialach. 
V, Jestem z siebie dumna bo zrozumiałam wszystko co napisałeś.
Jaka jest twoja opinia na temat tego co się dzieje na świecie?
 Cieszę się, starałem się brzmieć jak najbardziej zrozumiale. I cóż, powiedziałem kiedyś, że siła sprzyja podejmowaniu wyzwań. Wyzwania wywołują konflikty. Konflikty prowadzą do katastrofy. Uważam, że zmierzamy właśnie w stronę katastrofy.
T, Twoja poprzednia wypowiedź tak dla mnie zabrzmiała. Tak jakby oni mówili że jakiś produkt jest używany a ty byś powiedział że jest zdrugiej ręki.
Czyli na razie Ross pociąga za sznurki?
W ogóle kto ten Protokół popiera oprócz Rossa? Bo jak pomysł rejestracji mogę jeszcze jakoś przełknąc to przymusowa służba jest dla mnie pogwałceniem praw człowieka
/Mylisz się więc. Więzienie nie równa się aresztowi domowemu, który odbywa się w znanym, bezpiecznym środowisku. Nakaz stałego działania pod rozkazami Rady, jeśli tylko uznają, że zajdzie taka potrzeba, nie równa się ograniczonej czasowo służbie, po której można by zrezygnować i udać się w stan spoczynku, podpisując przy tym zobowiązanie do nie używania mocy. Jeśli opracujemy szczepionkę dezaktywującą, to także będzie opcja.
/Generał Ross został wybrany przez Radę na głównodowodzącego całego tego bajzlu. Przez Radę, na której posiedzeniach pojawiają się przedstawiciele stu siedemdziesięciu państw, które podpisały się pod Protokołem. Stu siedemdziesięciu na sto dziewięćdziesiąt siedem oficjalnie uznawanych i jedenaście nieuznawanych. Zatrważająca większość świata ma zwyczajnie dość Nieludzi.

1 komentarz:

  1. To ja znam podobny przypadek. Kiedy rozdzice chcą od ciebie pożyczyć kasę a ty musisz się wytłumaczyć na co ją wydałeś. Morderczy wzrok mojej mamy potrafi wywołać u mnie ciarki.
    Gdyby był wcześniej to trzeba by na następny czekać dłużej, prawda? Niech będzie piątego, wtedy mogę to zaliczyć jako spóźniony prezent urodzinowy.
    Yay 😁
    Tak właściwie to ja o Rhodeym(jak się to odmienia?) zapomniałam

    R, Co u ciebie słychać?

    V, Czy twoim zdaniem tą katastrofę można zatrzymać?
    I jakia jest twoja opinia na temat protokołu?

    T, No cóż mój błąd.
    Wspomniałeś o szczepionce dezaktywującą. Skąd wział się ten pomysł?
    Dziwisz się?

    OdpowiedzUsuń