23 listopada 2016

o.

No to może Liberty chce leżeć na nim a on jej nie ułatwia i stąd te zadrapania xD albo.. Ma guza mózgu :( ponoć koty wygrzewaja miejsca chore, i np jak wskazują na łóżko gdy my wstajemy to tam gdzie one się ułożą a myśmy tam leżali to też miejsce na ciele może być chore xD
Więc dlaczego narzekasz? Pewnie dlatego masz Puszka...
/Zrozummy biednego Steve'a - Bucky pewnie leży nie dość, że w poprzek, to jeszcze na nim, dwa psy tylko czekają aż zwolni się nieco miejsca, by móc się wcisnąć między nich, a do tego jeszcze kot wbija mu pazury w plecy, by ugnieść sobie posłanie. Do tego pewnie jeszcze dziecko, które boi się burzy. I głośni sąsiedzi.
/A żebyś wiedziała, że dlatego go mam. Trzeba mu sprzątać, ale przynajmniej nie wysypie całej kory poza terrarium. Bo drzwiczki ma zbyt wysoko, ha :P!
V: Myślałam że tak Thora nazwiesz. Pewnie każdy ci zazdrości że uniosłeś jego młot. 
 Nie jestem pewien, czy spełniłem wszystkie zasady, podnosząc młot. Posunę się do stwierdzenia, że jeśli to maszyna podniosłaby młot, nie stałaby się godna jego dzierżenia, a przecież praktycznie rzecz biorąc jako android jestem maszyną.
T: Steve też do tego tak podchodzi a widzę że w dwóch obozach jesteście
 Mamy podobne cele, ale skrajnie odmienne metody działania. Ten kłamliwy, arogancki hipokryta woli pogorszyć sprawę, zamiast pomyśleć logicznie, odzyskać zaufanie ludzi i negocjować Protokół. Jeśli podpisałby wtedy ustawę, moglibyśmy już dojść do kompromisu, nikt nie wylądowałby za kratkami, jego psychopatyczny koleżka odbywałby pogadankę z psychiatrą, a ja dalej żyłbym w przeświadczeniu, że moi rodzice zginęli w wypadku. Ale Rogers wolał schrzanić sprawę, nie przejmując się konsekwencjami, za które to ja muszę świecić teraz oczami.

1 komentarz:

  1. No ale oni mają domek wyciszony nie? czy tylko tak że inni ich nie słyszą? :p
    Mógł chociaż psy nauczyć że mają legowisko dla siebie xd to jego wina xd
    O Ty leniwcu xD a gdzie miłość do Puszka? :(

    V: ale chyba nikt ci nie ma za złe?
    T: za ciebie też kiedyś ktoś świecił oczyma. Karma.

    OdpowiedzUsuń