22 listopada 2016

Rivoletta

Ja raz budzę się w piątek i spanikowałam bo nikt się nie szykował to pracy. Sprawdzam telefon a tu proszę sobota. I leżę w lóżku dalej. Gorzej jest na odwrót.
Wolę jednak nie ryzykować i ewentualnie wyżalać się Buckyemu z tygodni tematycznych. To jest Bucky i mogę przypadkiem pomylić u niego doła z fochem albo jeszcze inaczej i nie byłoby już tak wesoło.
Dzięki tobie zorientowałam się ile czasu mogłam zaoszczędzić w przeszłości. Czasem zastanawiam się dlaczego jeszcze nie popełniłam jakiegoś życiowego głupstwa.
/To jest najgorsze. Budzisz się z przekonaniem, że masz dzień wolny i możesz leniuchować w łóżku dłużej niż zwykle, a tu okazuje się, że pomyliłaś dni :'). Rozczarowanie nie do opisania.
/Polecam Bucky'ego z tygodnia Stucky. Ma córkę, więc pewnie wykaże więcej zrozumienia dla dziewczęcych problemów.
/Każdy bywa czasem nieogarnięty, więc ważne jest to, że możesz zdobyć napisy na które czekasz, a ja mogłam jakoś pomóc :)
V, Możesz wytłumaczyć mi pojęcie matryca móźgowa? I dlaczego ona jest Ultrona?
 Maszyny nie mają mózgów i myśli, mają jednak procesory i szum informacyjny. Powstałem z połączenia kodów Jarvisa i Ultrona, kiedy Tony i doktor Banner postanowili przenieść własne SI do ciała zbudowanego przez Ultrona. 
T, Technologia w wielu przypadkach nie jest dobra.
Czyli oni mówią to co im woda przyniesie na myśl a ty to uboerasz w ładniejsze słowa? A masz jakieś wpływy na ten Protokół i jego egzekwowanie?
/Technologia trzymała mnie przy życiu przez pięć lat i pomogła mi nie umrzeć w jaskini pośrodku niczego. Teraz postawi Rhody'ego na nogi. Nie jestem lekarzem, ale jestem inżynierem, wiec tyle mogę dla niego zrobić.
/I nie, nie ubieram tylko ich postanowień w ładne słowa. Negocjuję. Póki co jestem cholernym dyrektorem tego bajzlu tylko na papierku, ponieważ Ross potrzebował znanego nazwiska, a ja po akcji z Raftem nie miałem zbyt wielkiego wyboru, ale mam coraz więcej do powiedzenia i coraz większe poparcie. Jeśli odpowiednio to wszystko rozegram, odsunę Rossa od sprawy. A do tego potrzebny jest czas, nie żadna rebelia.

1 komentarz:

  1. Nie znam gorszego uczucia niż to.
    Czyli jakbym chciała pogadać z nim o serialach to on by się udzielałw dyskisje? Kiedy następny tydzień Stucky?

    V, Jestem z siebie dumna bo zrozumiałam wszystko co napisałeś.
    Jaka jest twoja opinia na temat tego co się dzieje na świecie?

    T, Twoja poprzednia wypowiedź tak dla mnie zabrzmiała. Tak jakby oni mówili że jakiś produkt jest używany a ty byś powiedział że jest zdrugiej ręki.
    Czyli na razie Ross pociąga za sznurki?
    W ogóle kto ten Protokół popiera oprócz Rossa? Bo jak pomysł rejestracji mogę jeszcze jakoś przełknąc to przymusowa służba jest dla mnie pogwałceniem praw człowieka

    OdpowiedzUsuń