22 listopada 2016

o.

Nie zrobię tego <3 Jestem z Ciebie dumna!
Bo jak pójdzie w nocy to go nikt nie zauważy i będzie w stanie zgarnąć kota, który jemu będzie mruczał do spania? ;p
/Ale i tak Balcon foreva <3 Jedyny słuszny szip.

/Nie no, żartuję, bo jeszcze mi się oberwie za bluźnierstwo.
/Nie do końca o to mi chodziło, ale cóż. Może i on swojego terapeuty nie ma, ale miałby kota :P
V: Piąteczka Vi! 
 To byłoby wyjątkowo nierozsądne. Jestem stworzony z metalu.
T: No wiesz, może powinieneś zostać odsuniętym?
 Powinienem, ponieważ jestem "osobiście i emocjonalnie zaangażowany w sprawę, co może zaważyć na moim obiektywizmie". Czy jakoś tak. 

1 komentarz:

  1. Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    Dobra. Dobrze, że żartujesz moja Ty Najmilsza!
    Nie wiesz, że mruczenie kota działa zdrowotnie? ;o Ja mu tylko dobrze życzę xD

    V: Trzymaj dłoń a ja klepnę? A ogólnie to nie wyglądasz, to komplement.
    B: Obiektywizmie czy subiektywizmie?

    OdpowiedzUsuń