22 listopada 2016

o.

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Dobra. Dobrze, że żartujesz moja Ty Najmilsza!
Nie wiesz, że mruczenie kota działa zdrowotnie? ;o Ja mu tylko dobrze życzę xD
/Nie jesteś Bucky'm, by w twoich ustach takie określenia brzmiały tak wspaniale jak w jego.
/Wszystko zależy od tego, czy kot cię polubi. To potrafią być wyjątkowo wredne bestie, więc jeśli Sam nie przypadłby mu do gustu, zamiast mruczenia przez sen, mógłby opróżnić pęcherz na jego brzuchu, Słyszałam już taką historię :P
V: Trzymaj dłoń a ja klepnę? A ogólnie to nie wyglądasz, to komplement.
 To wciąż nierozsądne. Mogłoby dojść do uszkodzenia kości łódeczkowatej, księżycowatej oraz trójgraniastej. Jestem stworzony z najtwardszego metalu na świecie, który - mówiąc prostym językiem - nie tylko przewodzi drgania, ale wykorzystuje je przeciw temu, co je wywołuje. Przy zbyt dużej sile uderzenia, twoje kości mogłyby zostać uszkodzone.
B: Obiektywizmie czy subiektywizmie? 
 Obiektywizmie. Przez osobiste zaangażowanie w sprawę mogę nie mieć trzeźwego spojrzenia na sytuację. Bzdura, potrafię być bardzo obiektywny.

1 komentarz:

  1. To jak mam mówić? Zaczynasz być taka jak on! A nie wolno Ci! Jemu tylko wolno!
    No wiesz, mój kot nie znosi noszenia na rękach, nie wskakuje na kolana, a gdy się go ruszy to najchętniej by cię zadrapał, więc znam nieco temat xD Ale Sam instynktem terapeuty wybrałby odpowiedniego dla siebie xD


    V: Em. Przyłożę dłoń do twojej najdelikatniej jak potrafię?
    T: To jest twoje zdanie, inni mogą mieć bardziej rację.

    OdpowiedzUsuń