11 grudnia 2016

Astrid Löfgren

Steve, on chyba nie jest zdrowy na umyśle. Trochę przeraża ta jego przebiegłość.
 Cóż, to zdecydowanie bardzo trafna uwaga. Ross to bardzo mściwy człowiek, który nigdy nie odpuszcza tym, którzy zaszli mu za skórę. Choćby nie wiem co. My zaszliśmy mu bardzo głęboko.
Bucky, kłamiesz, że mam się domyślać. Skoro się pytam, to oczekuję odpowiedzi. Nie pytałabym, gdyby wystarczyłoby mi domyślanie się.
 Och, poważnie? Bo z tego, co sobie przypominam, a tym razem przypominam sobie chyba dobrze, to ja często dostawałem taką odpowiedź. Chyba, że muszę mieć jajniki, żeby wolo było mi używać tego zwrotu.

1 komentarz:

  1. Steve, on tobie też chyba zaszedł. Wyrównuje się, bo też nie odpuścisz, nie? Macie na niego jakieś haki, jakikolwiek punkt zaczepienia?

    Bucky, że też zawsze zapamiętasz to, czego nie powinieneś. Musisz mieć jajniki, sorry.

    OdpowiedzUsuń