16 grudnia 2016

o.

"Droga Wando, czy to uraczy ciebie spełniając twoje wymagania? Czy zechciałabyś jednak uczynić to nieco dłuższym bądź grubszym? Zależy mi bardzo na odpowiednim spełnieniu twoim standardom" xD
W takie dresy chcesz go ubrać? śliczne ;p Nie no! Trochę za biała ta ręka, ale nie jestem rasistką xD I faktycznie, nie ma kaczego kupra xD
/Poczekaj z tym moment, coby była dwudziesta druga na zegarze. Wtedy podrzucę ci screen z jednym, fajnym modem do fajnych zdjęć :P
/Bawiłam się jego pośladkami (z kuprem ala Kim K. mu nie do twarzy, taki mój wniosek), dlatego zostały, jakie zostały, więc na nie nie patrz. A dresiki bardzo stylowe, co od nich chcesz :P? Ma paski pod kolor ręki, bo niestety innej wersji tego tatuażu nie znalazłam, a bez nie to nie Buniu. Dlatego większość ciuszków dostanie z dłuższym rękawem, a zdjęcia potem przyciemnię w Photoshopie.
S: Nie, nic. A nieoficjalnie?
 To samo? Pozostańmy przy opcji, że to samo.
 S: Zawsze Scott może stado zmutowanych mrówek ogarnąć.
 Także nie. Tym bardziej nie.
B: Ostatnio śnił mi się mój zmarły Papa, że się obudził, odkopali go i mieliśmy iść na spacer.
 Em... okej? Poważnie, nie wiem, jakiej niby odpowiedzi oczekujesz.

1 komentarz:

  1. Juuuuż jeeeeest!
    Ale słaba z Ciebie autorka, która umie jedynie odpowiedzieć "to nie patrz"
    Żartuje oczywiście xD <3 Steve i te sobie uklepie xd do tych dresów to różowe futrzaste kapcie będą spoko xD

    S: Co wstydzisz się bo ma żądło?
    S: to były żarty jakby co.
    B: Tobie też się ma śni/śniła?

    OdpowiedzUsuń