16 grudnia 2016

o.

Ta prymitywna czynność rozwinęła się że tak to ujmę, że chyba już taka prymitywna nie jest sama w sobie jako czynność bo nie idzie w parze z posiadaniem potomków w większości przypadków xD a on pewnie chciałby mieć małe Ultroniki <3
Nagraj ich filmiki <3 myślałam że usuniesz okna, drzwi i napalisz w kominku xD
/O, tu się nie zgodzę - ta czynność u ludzi się nie rozwinęła, a wręcz przeciwnie. Zeszliśmy z drzew, stanęliśmy na dwóch nogach, przez co nasza miednica się zwężyła, przy jednoczesnym zwiększeniu obwodu czaszki, a prosta matematyka (węższa miednica + większy obwód czaszki = nic przyjemnego) pokazuje, że ludzie na tym polu mają często gorzej od pozostałych gatunków, zwłaszcza, że wiele szpitali stawia na nienaturalną pozycję rodzenia i CC na życzenie, co ma wpływ na przyszłe pokolenia. To ja z rozmnażaniem poczekam, aż ludzie nauczą się przeprowadzać ciąże poza organizmem człowieka. 
/Póki co sklecam sobie Bunia (teraz moje śliczności wyglądają tak: klik, klik i klik, ale trzeba pościągać kilka ulepszeń z internetu, bo widziałam nawet jego metalową łapcię jako tatuaż), a później biorę się za Stevena. Będę mogła robić ilustracje do tekstów :P
S: Hope też pewnie nie jedno ci zafundowala?
 Uczyła mnie jak się bić. Bardzo skutecznie, bo o mało nie złamała mi karku udami. I nabiła mi przy tym tyle siniaków, że wyglądałem jak ofiara więziennej bójki. Ale nie mówmy o tym więcej.
S: Wiesz zależy jakie by to były kontury.
 Możemy zmienić temat i nie rozmawiać już o konturach mojego ciała, proszę?
 
B: eee. Wiesz ze to ze ty się nie odzywasz kompletnie nie oznacza że ja mam tego nie robić? I nie wzdychać sobie do woli? Ech ech ech
 A to sobie wzdycha, co mi to?
 

1 komentarz:

  1. No właśnie napisałam - bez potomstwa ;p te wszystkie kurtyzany, palenie opium w Chinach etc, gejsze sprawiły, że rozwinęliśmy seks nie służy on nam już tylko i wyłącznie do robienia dzieci. Osiągamy nim to co chcemy - czystą przyjemność, czasem służy on do zmanipulowania (praca, kochanki, kochankowie bla bla) czasem do skrzywdzenia, przynależności do jakiejś grupy, łączenia się z "wielkim bytem", do zniwelowania stresu etc, a dopiero gdzieś na szarym końcu do faktycznego przekazania naszego DNA dalej xD To miałam na myśli, a nie większy mózg i mniejszą miednicę xD
    Widzę kreskę, jednak brakuje jego "smoky eye" xD Ale pięknie! Ach nie tylko obrazki, gify i inne też xD


    S: I wtedy właśnie na nią poleciałeś?
    S: Oj na pewno nie jest się czego wstydzić, ale nie ma sprawy. Załatwił wam Sam kota?
    B: Ech, dobrze, ech, że, ech, wyraziłeś, ech, zgodę, ech, bo, ech, bez, ech niej, ech, bym, ech, tego, ech, nie, ech, robiła, ech.

    OdpowiedzUsuń