16 grudnia 2016

o.

Bo to robot płci męskiej? Przecież to to podstawa ich ego? No chyba, że Vision miał im podrasować ego xD Taki silny a nie ma.... za to my mamy i każdy ma większego od razu xD O Boże N, co za rozkminy xD
Piękna rodzina! Prawie jak simsy czy jednorożce xD
Nie, nie, że efekt uboczny - zostanie gejem xD 
/Nie wiemy jak Ultron patrzył na te sprawy i czy postrzegał siebie jako mężczyznę, czy jednak jako "to", jako maszynę - coś lepszego od ludzi, nie musiejącego zniżać się do czegoś tak zwierzęcego i prymitywnego jak rozmnażanie. A do tego ta część ciała jest potrzebna. Vision miał być jego ciałem idealnym, ale nie pod względem budowy ciała (to stworzyła Helen Cho, nie Ultron), a pod względem użytych materiałów i jego potęgi.
/Wgram sobie Simsy i zrobię Stucky. I Natashę. Usunę jej drabinkę z basenu :P
S: Mentalny właśnie jest gorszy? Fizyczny zapiecze i zapomnisz, a mentalne lubią się odzywać nieproszone?
 Jestem dla siebie delikatny, więc nie jest źle. Nie jestem też typem, który nagle wpada w depresyjny nastrój, bo dopadły go złe myśli. Nie, to nie ja. Uderzając się, pewnie zafundowałbym sobie limo. Już mi się to zdarzyło.
S: To zamkniesz mu usta mówiąc, że lepsze takie hobby niż żadne. Czasem przytaknięcie niweluje kolejne argumenty.
 O tak, mówiąc mu, że moim hobby jest odrysowywanie konturów... części mojego ciała, na pewno zamknąłbym mu usta. Zdecydowanie. Mówisz, jakbyś go nie znała.
B: Ech. 
 Co? Miałem się nie odzywać, to się nie odzywam. I tak źle, i tak niedobrze.

1 komentarz:

  1. Ta prymitywna czynność rozwinęła się że tak to ujmę, że chyba już taka prymitywna nie jest sama w sobie jako czynność bo nie idzie w parze z posiadaniem potomków w większości przypadków xD a on pewnie chciałby mieć małe Ultroniki <3
    Nagraj ich filmiki <3 myślałam że usuniesz okna, drzwi i napalisz w kominku xD

    S: Hope też pewnie nie jedno ci zafundowala?
    S: Wiesz zależy jakie by to były kontury.
    B: eee. Wiesz ze to ze ty się nie odzywasz kompletnie nie oznacza że ja mam tego nie robić? I nie wzdychać sobie do woli? Ech ech ech

    OdpowiedzUsuń