16 grudnia 2016

o.

No właśnie napisałam - bez potomstwa ;p te wszystkie kurtyzany, palenie opium w Chinach etc, gejsze sprawiły, że rozwinęliśmy seks nie służy on nam już tylko i wyłącznie do robienia dzieci. Osiągamy nim to co chcemy - czystą przyjemność, czasem służy on do zmanipulowania (praca, kochanki, kochankowie bla bla) czasem do skrzywdzenia, przynależności do jakiejś grupy, łączenia się z "wielkim bytem", do zniwelowania stresu etc, a dopiero gdzieś na szarym końcu do faktycznego przekazania naszego DNA dalej xD To miałam na myśli, a nie większy mózg i mniejszą miednicę xD
Widzę kreskę, jednak brakuje jego "smoky eye" xD Ale pięknie! Ach nie tylko obrazki, gify i inne też xD
/Jak teraz to czytam, to nie wiem, jak mogłam to tak przeinaczyć. Za dużo czasu z Bucky'm, to przez niego tak wszystko przeinaczam! Ale cóż - Ultron to robot, który chciał, by na ziemi pozostały tylko roboty. Wątpię, by interesował go seks, bo i dlaczego miałby? On nie chciał być jak ludzie, chciał być czymś więcej. A Vision? Pelerynkę stworzył sobie z niczego, może co innego też może...
/Ta kreska, to nie kreska. To są chyba rzęsy :P Makijaż muszę sobie ściągnąć, co by był godny jego twarzy. A teraz pomóż mi podjąć arcyważną decyzję - która fryzurka?
Animacja w tej grze nie powala, często jest dość przesadzona, a ja nie ogarnęłam jeszcze sterowania kamerą, więc póki co będę spamować jedynie zdjęciami Stucky. Jak zrobię Stevena.
S: I wtedy właśnie na nią poleciałeś?
 Wtedy poleciałem na podłogę. Wiele razy, obijając sobie wiele różnych części ciała. Na nią wcale nie lecę.
 S: Oj na pewno nie jest się czego wstydzić, ale nie ma sprawy. Załatwił wam Sam kota?
 Nie wstydzę się przed nim, bo wiem, że nie mam ku temu żadnego powodu. Dawniej nie raz widział mnie nago, ponieważ na wojnie często nie było czasu na wstyd, jeśli chciało się umyć, czasem skorzystać z ciepłej wody. I nie, Sam nie załatwił nam kota. Nie będziemy trzymać kota w podziemnej bazie, często pozostawiając go samego. To zdecydowanie nie są właściwe warunki.

1 komentarz:

  1. Hahahahahahahahaah to jest wina piątku! Nie powinnyśmy takich rozmów przeprowadzać na resztkach baterii mózgowych xD Trzeba wypocząć xD
    Haha mam scenę przed oczami "a może takiego? nie-e. a takiego? Tony jak myślisz, który bardziej pasuje?" xD
    Ostatni wygląda jak ten z High School Musical xD Koczek! On jest taki Bucky'siowy <3
    Haah Stucky przyjmę zawsze <3 Nawet z nieogarniętą kamerą xD


    S: Jasne, jasne!
    S: No cóż, ma to sens.. Ale wtedy byłoby tak domowo, nie?
    B: ECH.

    OdpowiedzUsuń