29 grudnia 2016

o.

Nawet go nie zauważyłam, ale ja malo rzeczy zauważam xd raz brat na mnie trabił, migał światłami a ja przeszłam obok! zero reakcji z mojej strony uzyskał xD
Nikogo nie zabijesz? Wchodzę w to! :p xD
Przeslucham i poczytam teksty później <3 ale to zrobię xD
Haha już możesz te trzy cytaty udwuznacznić i wstawić w jeden tekst xD
Zasmuce Cię ale nie mam :(
/Znam to, znam! Dobre kilka minut koleżanka jechała obok mnie, przystawała, trąbiła, wołała, a ja idę dalej. Dopiero na pasach zorientowałam się, że ten "trąbiący idiota" to ona :P
/Wiem, szok, ale tak, nikogo nie zabiję! Wręcz przeciwnie, będzie się to tyczyć czegoś miłego. Jeszcze do końca nie wiem czego, ale coś wymyślę.
/Jeśli będę udwuznaczniać cytaty, to tylko ten o bzykaniu, bo tego bym się po nich spodziewała. Resztę zostawię w spokoju, nie niszczymy takich ładnych cytatów. 
/No i ja cię pocieszę, bo ja w końcu znalazłam i mam - klik :P
G: Ach bo raz na jakiś czas to można. A jesz warzywa i owoce? 
 Jem, bo rodzice każą. Owoce lubię, te słodkie są dobre, ale warzyw to nie lubię. Ale tata Bucky robi taki dobry serowy sos i nawet te wstrętne brokuły są dobre.
I: I lepiej się tego nie naumcie.
 Nie chcę się naumieć. To by bolało.


S: Haha wiesz, to się byś musiał nadstawić do odpowiednich ust.
S: Nastawiałem w jego stronę coś innego. Na całe szczęście, ponieważ nawet nie chcę myśleć o tym, jak skończyłoby się wbicie pazurów i zębów w przód, nie tył. Ale cóż, poszerzyliśmy nasze doświadczenia. Choć nigdy nie przypuszczałem, że jeśli kiedykolwiek zdecydujemy się na trójkąt, trzecim kątem będzie kot.

B: Boże, to jednak prawda, że z kim się zadajesz, takim się stajesz. Skrzywiłem cię. Jesteś pochrzaniony.

S: Zazdrościsz, że ktoś się do mnie dobierał.
B: Nie wiedziałam że jest fetyszysta gryzienia pośladków. Macie z Liberty na kim ząbki ostrzyc. No tak, tak. Ale kiedyś to mu nawet przez usta nie przeszło "uprawiam z nim miłość" a dziś takie odważne wyznania
 Lubi jak go gryzę. I jak drapię. Albo jak pokrzyczę czy pod nim popłaczę. Wcale nie jest taki święty, tylko udaje.

1 komentarz:

  1. Haha Ty w końcu zwróciłaś uwagę, ja nie xD młot Thora mógłby za mną latać, Hulk przede mną przebiegać a ja i tak bym ich nie widziała xD
    No tak, kogo zabić czy skrzywdzić byś od razu wiedziała... :(
    Dobrze, zostawiam to Tobie xD Będzie piekne Stucky <3
    *.* wena wróciła?


    G: Dobrze ze to tata Bucky gotuje co? A za co lubisz najbardziej tatow?
    I: madry z ciebie chłopak
    S: myslalam ze jesteście zbyt zaborczy by jakiś trojkat byl wam w głowie. Ale dobrze ze to kot, moja monogamiczna część go akceptuje. W przód Bucky niech "pogryzie"
    B: Oj.. Zarobilbys na tym krocie. Dobrze ze materialista nie jesteś

    OdpowiedzUsuń