29 grudnia 2016

o.

Hahaha Twój blog mnie wywala! Nie chce mnie ;(
Ouh! To może jakieś fakty o Tobie związane z tematyka bloga wstawisz jako świętowanie? :p
Niezbędne jest tu spędzić weekend z nimi <3333 ale cieszę się że Dom bo o tym mówimy, tak? Kogoś przekonał <33333333

Haha a Bucky robi to wręcz zawodowo! <33

Obejrzałam Łotra1 smutaj ze mną nad losem K2SO </3
/Spokojnie, mnie też czasem nie chce. Wywala mnie, nie zapisuje mi notek, nie dodaje ich, nie zapisuje etykiet - uroki bloggera :P
/Fakty o mnie czy o blogu? Jeśli o blogu - mogę wypisać wszystkie niezrealizowane pomysły, krótki opis fabuły, którą musiałam wyrzucić do kosza po CA:CW czy coś w tym stylu. Choć może lepiej nie, bo jeszcze okaże się, że tamte opcje byłby lepsze :P
/Niech tylko Bucky nie posunie się zbyt daleko z tym odkrywaniem Ameryki. Steven musi mieć przed nim jakieś sekreciki, żeby nic między nimi nie zaczęło się wypalać, a Bucky miał po co się wysilać i odkrywać jego małe tajemnice. Jak na przykład zamiłowanie to pewnej nazistowskiej organizacji :P
/I tak, chodzi o mój "Dom". I o notkę moją notkę 18+. A co do Star Wars - nie oglądałam żadnej części i nie wiem o kim mówisz :(
G: Haha tata Bucky przesadza, nie jest gruby.
 Trochę jest. Jest duży. Ale wujek Thor to jest dużo bardziej większy.
I: Wiesz. Jedni wolą morze, drudzy lasy, trzeci góry a inni zaś są domownikami. W sensie nie lubią podróżować i inne takie.
 Ale tata lubi góry. Zimę też lubi, bo jest Zimowym Żołnierzem, tak? Ale gór zimą nie lubi, dlatego nie jeździliśmy na narty. Ale tata to czasem jest dziwny. 
S: No, niech najpierw przeżyje wyjazd w góry. Miłe z waszej strony że zabieracie dzieciaki w podróż ale pilnuj by Bucky deprechy nie dostał.
 Nauczyłem się już rozpoznawać, kiedy Bucky naprawdę ma problem, a kiedy go sobie tylko wmawia. Rozumiem jego lęk i wiem, że kto jak kto, ale ja nie mam prawa wymagać od niego, by momentalnie się go wyzbył, ale wiem też, że on sam ma już tego dość i chce udowodnić sobie, że jest ponad to. Ale w pogotowiu będzie ciepły koc, czekolada i gorąca herbata. To jego zestaw awaryjny.
B: Aż miło się na ciebie patrzy
 Wiesz, czasem mówi się, że jeśli jakiś facet jest fajny, to albo jest zajęty, albo jest gejem. Teoretycznie spełniam oba kryteria, dlatego jestem taki wspaniały.  

1 komentarz:

  1. Może wiesz, też chce jakaś pochwałę mieć zapisaną a my tak tylko gadu gadu a nie pomyślimy że to dzięki niemu xD
    Takie wiesz ogolniki- ile lat się tym interesujesz, co Cię skłoniło do napisania, dzięki komu kochasz Stucky (nie ma za co :*) ile zajmuje Ci pisanie, która notka najwięcej słów ma etc? :p
    No wiesz Ty co? Między nimi nic się nie wypali, o to nie ma co się martwić xD
    Widzisz? Jestem z Ciebie dumna <333333333


    G: Wiesz, możesz to przy następnej wizycie wujka Thora mu to powiedzieć. Tak dla jego zdrowia.
    I: No wiesz, góry zimą sa niebezpieczne temu może ich nie lubić.
    S: i ciebie pod ręką bądź pod kocem miedzy nogami? Wiesz to najlepszy sposób na odwrócenie uwagi. A jaka herbatę lubi? Czerwona? Owocowa?
    B: Teoretycznie? A w praktyce?

    OdpowiedzUsuń