29 grudnia 2016

o.

Za dużo kłopotu by było z przenosinami xD
Ale to tak wiesz, jakoś ładnie rozpisać, taka "urodzinową" notkę zrobić xD tyle byś się mogła wysilić xD
A co do lat życia, myślałam by dać cytat do wyzwań z nimi z Kubusia Puchatka o życiu sto lat i sto lat mniej xD ale wciąż muszę się do domu dostać xD
/Poświęciłabym się. I może zmotywowałoby mnie to do wyetykietowania początkowych postów, bo nie zrobiłam tego do dziś :P A co do urodzinowej notki (tej na dwa lata bloga w marcu, tej noworocznej, czy tej z okazji czterech tysięcy postów?) - po prostu wydaje mi się, że powinnam wymyślić coś lepszego. Ale równie dobrze mogę napisać to, co wy chcecie :)
/Nie kojarzę tego cytatu, ale mam gdzieś kilka książek o Puchatku, więc mogę je przejrzeć i spróbuję poszukać czegoś życiowego i pasującego do nich,
G: Może się nie obrazi a zrobi tak by być nieco mniej duży? Wiesz może mięsa nie będzie jadł. 
 Wujek je prawie samo mięso i to duużoo. Tata mówi, że wujek musi dużo jeść, bo jest duży. Ja nie jestem i nie muszę. I wolę płatki.
 I: Lubisz oglądać rodziców w telewizji?
 Lubię, ale za bardzo mi nie pozwalają. Tata Steve mówi, że pokazują dużo nieodpowiednich rzeczy. Nie wiem dlaczego, nie pokazują złych rzeczy.
S: czekaj czekaj, co miałeś na myśli mówiąc o spuszczeniu ciśnienia, rozgrzaniu się i co chciałeś dodać? Brakuje ci czegoś? Mogę się zająć dzieciakami.
 Nie, niczego mi nie brakuje. Dzieci w domu nie oznaczają, że mamy zrezygnować z seksu. A biurko w sypialni dobrze zastępuje kuchenny stół.
B: Bucky! Steve po raz pierwszy jakieś sprośne rzeczy z waszego pożycia by powiedział a ty to popsułeś..

B: Zapominam że jesteś bi. Choć kto cię tam wie, może jesteś demi? Ale to nie ważne, ważne że to Steve stałe gości w twoim łóżku, choć zwierzęta urok przyćmiewają
/Och, no dobra, dobra. Przepraszam za niszczenie waszej wspólnej chwili, już nie będę.
/I szczerze mówiąc, to za bardzo nie zastanawiałem się nad tym, kim do końca jestem. Kiedyś, przed tym wszystkim, lubiłem i kobiety, i mężczyzn, ale teraz to za bardzo nie ma znaczenia, bo lubię Stevena. I tyle wiedzy mi wystarczy.

1 komentarz:

  1. Ale tak też jest dobrze? :p
    Haha tej z okazji wyświetleń :p na faktyczne urodziny coś lepszego faktycznie by się przydało xD ale ja już nic nie mówię. Zapytaj Astrid xD
    Idealnie chyba nie zacytuję ale pamiętam to tak: jeśli będziesz żyć stoo lat, to ja chce żyć sto lat minus jeden dzień. Tak abym nie musiał żyć ani jednego dnia bez ciebie. xD ale jak będę wrzucać to dokładniejszą wersję dam xD
    Wgl jakie piosenki byś dopasowała do Stucky? :p

    G: Ależ młoda damo. Z samych płatków nie wyzyjesz. Coś jeszcze musisz jeść.
    I: Spadanie z dachu nie jest dobre? Wiesz, tacie się nic nie stało, ale jakby ktoś chciał to powtórzyć to już byłoby gorzej.
    S: Ou. Już nie pociagnie się ciebie za język. I tak, biurko spoko, przynajmniej Liberty na nim nie jest.
    B: Już i tak nic więcej nie powie. A to przy jego krygowaniu zdawało się być historyczną chwilą. Ale na biurku cie dziś weźmie. Nam też

    OdpowiedzUsuń