30 grudnia 2016

o.

Na bank to był TEN moment! Od dołu Steve wygląda zupełnie inaczej..? ;p
Hahahaha dasz sobie radę xD Ogl to jakby z kim tylko chcesz możesz to opisać, tylko dwa cytaty tak uwidziałam w Stucky xD
/Wiesz, wtedy Steve był zmarznięty, zapłakany i pewnie zasmarkany, więc piękny widok to nie był :P
/Ten: "Jak mogłeś zrzucić hełm astronaucie na niezbadanej planecie?! Mogło mi to wyssać gałki oczne z oczodołów!" i ten: "Jednego dnia strzeżesz całej galaktyki, a następnego dnia, siedzisz i żłopiesz sobie herbatkę, czy tego chcesz, czy nie z Marią Antoniną i jej siostrzyczką"pewnie polecą do ust Daisy Johnson aka Quake. Moja Daisy będzie wzorowana na swojej komiksowej a nie serialowej odpowiedniczce, więc będą pasować idealnie.
G: Możemy go nazywać Sówką a ty będziesz wciąż Księżniczką, co ty na to?
 Jestem księżniczką, a on jest głupi.
I: Nie ładnie jest obrażać siostrę.
 Ale ona pierwsza mnie obraża. Często tak robi, a potem i tak jest moja wina.
S: Co najbardziej lubisz w ciągnięciu za włosy Buckyego? Dźwięk jaki przy tym wydaje? Szklenie oczu, miekkość włosów?
 Wszystko?
B: No ale dużo osób by olało sprawę, więc wciąż jesteś na propsie czy jakoś tak. Sztos, o tak mówią teraz. Bo on cię całego lubi
 A bycie na sztosie nie oznacza bycia na haju? Chyba, nie wiem, nie jestem nastolatkiem, żeby mówić jakimś slangiem czy coś. No i tak, wiem, że lubi mnie całego. A najbardziej to mieć.

1 komentarz:

  1. Haha to mnie to cieszy, że jakoś dołożyłam się do nowego opowiadania xD
    Uronię nawet łzy czytając to xD

    A czy aby ktoś w drugim ktosiu się zakochał to ten drugi ktoś musi wyglądać pięknie, pachnąć dobrze etc?


    G: Ale Ian nie jest taki zły...?
    I: Nie przejmuj się, to po prostu wada bycia starszym.
    S: Coś więcej?
    B: No ale raz do roku z łaski swej mógłby chcieć byś to go miał.

    OdpowiedzUsuń