30 grudnia 2016

o.

Idealna śmierć! Później Steve miałby depreche, że przypadkowego, niewinnego przechodnia zabił xD
Wgl wysłałam cytaty :p jak będziesz chciała więcej to śmiało mów :p
/Oj tam, oj tam. Ty miałabyś piękną śmierć, a on prędzej lub później by się z tym pogodził, bo nie byłaby to pewnie ani pierwsza, ani ostatnia tego typu akcja :P
/Zauważyłam i już dodałam je do wyzwań. Część ciężko będzie wpleść, by wypadło to dość naturalnie, ale coś się wmyśli.
 G: Ale on tak miłość okazuje?
 Ale i tak jest głupi.
I: Nigdy nie wolno kłamać, to racja. Oddaje więc honor.
 I widzi pani? Jestem mądry i jeszcze grzeczny.
Steve, jak mogłeś przez tyle lat nie osiągnąć z Liberty sojuszu? I jak możesz sugerować niedopieszczanie Bucky'ego?! Okropnyś
 Nie moja wina, że ten kot zawsze jest przeciwko mnie, nieważne co zrobię. Więc zacząłem odwdzięczać się jej piękny za nadobne. I tak, wiem, zbluźniłem. 
B: Może Bucky znowu zetnij włosy? Będzie prościej? 
 Zawsze je zapuszczam - do obojczyków a raz to nawet do łopatek, a dopiero później ścinam i oddaję na peruki. Mam mocne, niezniszczone włosy, więc świetnie się do tego nadają, a kilka supłów czy gumek im nie zaszkodzi. No i Grace bardzo lubi takie zabawy, więc nie będę ich ścinać, póki nie będzie takiej potrzeby. 

1 komentarz:

  1. Oh, nie byłabym jedyną w życiu Steve :( xD
    No ale to tam można pozmieniać imiona, w sumie nawet trzeba xD Ciesz się, bo najwięcej chciałam dać Juliana a go to byś miała chyba problem dopasować do kogo xD


    G: Masz na niego jakąś ksywkę?
    I: A siostra mówi, że jesteś głupi. Komu wierzyć? Jak żyć?
    S: No niepojętne jest twoje zachowanie.. Wiesz czasem trzeba odpuścić bycie samcem alfa na rzecz samicy alfa kociej. Poza tym, dlaczego nie zapuścisz dla Grace włosów?
    B: Awww bardzo miło z twojej strony! Szlachetny gest.. No i lubisz chyba gdy Steve za nie ciągnie, co?

    OdpowiedzUsuń