30 grudnia 2016

o.

Oh, nie byłabym jedyną w życiu Steve :( xD
No ale to tam można pozmieniać imiona, w sumie nawet trzeba xD Ciesz się, bo najwięcej chciałam dać Juliana a go to byś miała chyba problem dopasować do kogo xD
/Znasz tę grę słów? Bucky fall in love with Steve Rogers. Fall :P Wiem, okropne i nieśmieszne... Jak żart o Stevie, który nie potrafi łapać. 
/Trzy pierwsze cytaty na pewno wylądują w opku o kosmosie, to pewne. Największy problem będzie z tymi z "Madagaskaru", bo je będę musiała dość mocno przeinaczyć, zwłaszcza ten o fazach. Ale jakoś się uda.
G: Masz na niego jakąś ksywkę?
 Nie-e. On jest po prostu głupi.
 I: A siostra mówi, że jesteś głupi. Komu wierzyć? Jak żyć?
 Ona sama jest głupia, dlatego mówi, że ja jestem głupi.
S: No niepojętne jest twoje zachowanie.. Wiesz czasem trzeba odpuścić bycie samcem alfa na rzecz samicy alfa kociej. Poza tym, dlaczego nie zapuścisz dla Grace włosów?
 Wierz mi, nie chciałabyś widzieć mnie w długich włosach, wyglądam okropnie, nie jestem Bucky'm. Poza tym, Grace czesze Bucky'ego, a mnie robi manicure. Podział obowiązków.
B: Awww bardzo miło z twojej strony! Szlachetny gest.. No i lubisz chyba gdy Steve za nie ciągnie, co?
 I tak prędzej czy później musiałbym je obciąć, więc czekam trochę dłużej i zamiast je wyrzucić, oddaję je komuś, komu się przydadzą. No i cóż, tak, lubię to, ale on chyba lubi to jeszcze bardziej.

1 komentarz:

  1. Na bank to był TEN moment! Od dołu Steve wygląda zupełnie inaczej..? ;p
    Hahahaha dasz sobie radę xD Ogl to jakby z kim tylko chcesz możesz to opisać, tylko dwa cytaty tak uwidziałam w Stucky xD


    G: Możemy go nazywać Sówką a ty będziesz wciąż Księżniczką, co ty na to?
    I: Nie ładnie jest obrażać siostrę.
    S: Co najbardziej lubisz w ciągnięciu za włosy Buckyego? Dźwięk jaki przy tym wydaje? Szklenie oczu, miekkość włosów?
    B: No ale dużo osób by olało sprawę, więc wciąż jesteś na propsie czy jakoś tak. Sztos, o tak mówią teraz. Bo on cię całego lubi

    OdpowiedzUsuń