9 grudnia 2016

o.

Nie umniejszamy jego tragedii a dziękujemy ze otaczaja nas piekni zli ludzie? :p albo dobrzy xd mial wklad w selekcje natrualna to też jest duże znaczenie xD
Kajecik w serduszka?
/Bucky ucieszyłby się pewnie za nazwanie go pięknym, ale za nazwanie pięknym złym to już nie bardzo, nawet przy chwaleniu go za udział w selekcji naturalnej :P Bo on jest (cytując słowa komiksowej Marii Hill): "He's good, he's bad... He's everything in between. Above all else, he's survivor". 
/Nope, w kwiatki i kółka. Taki drewniany, kupiłam sobie kiedyś w Biedronce :P
I: Właśnie teraz tak opowiedziałas. O Boże! To kolej na mnie?!
 Nie, nie. Nie znam cię, nigdy nie widziałam cię na oczy, więc wizja z twoim udziałem nie miałaby żadnych podstaw. Wiem po prostu, że nie mogę powiedzieć kto i jak umrze, ponieważ ta śmierć będzie najpewniej punktem zapalnym przyszłych wydarzeń, których nie możemy unikać.
S: Niech ci przywiezie koszulke I<3NY wiesz, na kolejny wiec.
 Wierz mi, że miałem setki takich koszulek i ledwo mogę już na nie patrzeć. Koszulki, czapki, proporczyki, smycze, breloczki - co chwila coś mi wciskano i kazano uśmiechać się do zdjęć. W pewnym momencie "I <3 NY" i "I <3 USA" śniło mi się po nocach.  
B: No to mamy konflikt 
 To raczej ty masz problem. Mówiłem nie raz, że tego nie lubię, więc albo przestaniesz, albo sobie pójdę. Proste.

1 komentarz:

  1. Bardziej mi chodziło o to pierwsze, że to on kogoś krócej torturował i zabijał brzydkie osoby xD no ale ładnie rozwinęłaś swoją myśl xD
    Haha tak, Bucky niech po prostu przetrwa xD nic nie robi xD tylko egzystuje jako szary człowiek xd to by było dla niego najlepsze xD


    I: Nie mów że ktoś z naszych gołabków- Steve lub Bucky..
    S: A taką z Polską byś założył? Ale jakieś takie drużynowe byście mogli mieć.
    B: Jeżeli ja mam pójść tobie na ustepstwo to ty powinieneś również pójść mnie i nie, to że zostaniesz tym ustepstwem nie jest.

    OdpowiedzUsuń