9 grudnia 2016

o.

Bardziej mi chodziło o to pierwsze, że to on kogoś krócej torturował i zabijał brzydkie osoby xD no ale ładnie rozwinęłaś swoją myśl xD
Haha tak, Bucky niech po prostu przetrwa xD nic nie robi xD tylko egzystuje jako szary człowiek xd to by było dla niego najlepsze xD
 Wiesz, z grzeczności pominęłam słowa o tym, że przez ostatnie lata (kiedy był już po jasnej stronie mocy) złamał setki praw i zabił dziesiątki ludzi ;P Ale pokapitanował sobie i wtedy zrobił sporo dobrego, więc jeszcze kilka razy będzie grzeczny i może to wszystko jakoś mu się wyrówna. Ale i tak najlepiej by było, gdyby nie robił nic. Kompletnie nic, bo jego plany zazwyczaj są zwyczajnie do chrzanu. 
I: Nie mów że ktoś z naszych gołabków- Steve lub Bucky.. 
 Okej, teraz to zapędziłaś mnie pod ścianę, ale daj mi chwilę... Powiedzmy, że jeden z nich na przestrzeni lat dokona wielu wspaniałych, znaczących rzeczy i bezpośrednio przyczyni się do zmiany nastawienia ludzi na temat obdarzonych, złączy Avengers. Drugi... Upadnie z hukiem.
S: A taką z Polską byś założył? Ale jakieś takie drużynowe byście mogli mieć.
 Cóż, byłem tam raz, ponad siedemdziesiąt lat temu, tak naprawdę nic nie łączy mnie z tym krajem i nic o nim nie wiem, więc wydaje mi się, że mogłoby być to odrobinę nie na miejscu. A przynajmniej wielu ludzi odebrałoby to jako tanią zagrywkę marketingową.
B: Jeżeli ja mam pójść tobie na ustepstwo to ty powinieneś również pójść mnie i nie, to że zostaniesz tym ustepstwem nie jest.

1 komentarz:

  1. Haha powinien wyjechać w nasze Bieszczady, albo może do Szkocji paść owce, no tego nie mów że nie da rady zrobić. To będą najbezpieczniejsze owce na świecie xD
    Haha na jakiś ładny post w sensie okrągły albo jakaś rocznice mogłabyś napisać jakimi skrotami myślowymi tworzyłaś postacie czy opowiadania xD no i jakimi hasłami ludzie wbijają na bloga xD


    I: Biedny Steve.
    S: No pewnie tak. Ale pewnie każdy by chciał byś miał koszulkę z jego państwem.
    B: Bo?

    OdpowiedzUsuń