26 grudnia 2016

o.

Teraz już lepiej <3 a w swoich Simsach też im święta zrobiłaś? :p
Haha a Steve za szybko wrócił? :p
/Nie miałam za bardzo czasu, by to zrobić, ale postaram się to jeszcze jakoś naprawić i wrzucić kilka fotek z ich Nowego Roku. Wiesz, takie obściskiwanie się z imprezą i fajerwerkami w tle.
/Steve nie ma wyczucia czasu. Jak jest potrzebny - pojawia się zbyt późno, a kiedy nie jest jeszcze potrzebny - przychodzi przed czasem.

+ Dzieciaki jednak zostają do końca tygodnia, jakoś damy radę :P
G: A dla psiaków coś przyniósł? Czy Brooklyn i Amerika byli niegrzeczni? Oh to teraz twoje miasteczko ma nowych mieszkańców? 
 Były, tylko raz pogryzły tacie buty, ale ja to bardziej lubię Liberty. Tylko tata jej nie lubi, ale ona jego też, więc nie jest jej przykro. Brooklyn i America dostali zabawki, ale i tak je popsują. Zawsze psują. Moje też popsuły, ale tata je naprawił. I powiedział, że zrobi mi takie roślinki, jak tata ma na maka... na makiecie. A wujek Tony powiedział, że zrobi mi nowe protezy, i że mogę wybrać sobie sobie zworki.
I: zawsze możesz ją pogonić miotłą?
 Nie-e. Tata mówił, że mam jej nie dokuczać. I że mam jej pomagać. Nawet ją lubię, bo to moja siostra, więc mogę.
S: Haha dobra to której bajki nie mogłeś zdzierżyć a która cię bawiła? Mnie osobiście Shrek i jego odwołania do innych filmów.
 Tak, seria o Shreku ma w sobie to coś i całkiem ją lubię. Ma w sobie sporo treści, ma morał i uczy dzieci, że nie wszystko jest czarne albo białe, jak niektóre animacje to przedstawiają. I za takimi właśnie nie przepadam, za schematami "piękna dziewczyna zawsze jest krystalicznie dobra, a każda mniej urodziwa postać jest zła". To bardzo płytkie i jeszcze bardziej błędne założenie. Dlatego bardzo cieszę się z tego, że moja córka od biernej Aurory, woli Fionę, która potrafi się obronić i nie potrzebuje księcia. Przynajmniej nie aż tak bardzo.
B: Postęp? Przecież latający młot to chyba gwóźdź wieczoru?
 Nie, kiedy stoi na środku stołu, urywa wieszak i przewraca choinkę. Wtedy człowiek nie jest pod wrażeniem, a jest raczej jak...

1 komentarz:

  1. Haha <3333 za bardzo się obżerałaś by poświęcić im choć sekundę? :p
    Haha mogą zostać <3
    Jak Puszek?


    G: O, jaki wzór sobie wybrałaś? Którego wujka najbardziej lubisz? Tata Steve chyba nie ma szczęścia do waszej kotki tak jak tatuś Bucky?
    I: No a ty możesz być idealnym starszym bratem. Lubisz to?
    S: Ja tam też lubię Roszpunkę. Szczególnie podryw na patelnie.
    B: Haha a tylko on wam rozrube robi?

    OdpowiedzUsuń