26 grudnia 2016

o.

Widzę nawet sasiadkę xD urocza staruszka, pewnie CB radio dzielnicy xD czy czarny samochód należy do Steve a niebieski do Bucky'ego? :p
Jakiegoś świątecznego świerszcza mu przygruchałaś? :p
/No właśnie nie, to nie jest staruszka. To młoda babka z siwymi włosami :P W końcu była taka moda, prawda? W grze są też ombre i ciuchy modne nie tak dawno. Ale staruszki wysiadujące na ławkach przed domem też są, o to się nie martwmy. A co do samochodów - to ten sam wóz w dwóch wersjach kolorystycznych, więc mogą się wymieniać. Chociaż do Steve'a jakoś bardziej pasuje niebieski. Tak pod kolor stroju.
/Niestety, ale nie obwiązałam żadnego świerszcza kokardką :P

+ klik
G: To bardzo silne argumenty, z którymi nie można się kłócić. Będziesz mieć piękne protezy! Na pewno będą pasować do sukienek!
 Tata mówił, że powinny być takie same, bo nie będą pasować do sukienek, ale wujek mówił, że mam go nie słuchać, bo to nie jego sprawa. A tata mówi, że mam nie słuchać wujka, ponieważ bo jest głupi. A tata Steve mówi, że wujek jest mądry. Sami tego nie wiedzą. A dorośli mają być mądrzy.
I: Wiesz ja z moim starszym bratem grałam pluszakami w piłkę. Da się wszystko połączyć.
 Z nią nie da się grać w piłkę. No, da się, ale za bardzo nie mogę, bo później ma siniaki. Gramy w gry planszowe. Przy nich się siedzi.
S: a jeśli miałbyś być bohaterem jakiejś bajki to której? I księżniczka i ksieciem i czarnym charakterem? A Bucky'ego jak widzisz? 
 Teoretycznie rzec biorąc, ja już jestem bohaterem bajki. A nawet kilku filmów i serialu telewizyjnego. Choć zdecydowanie nie jestem ich fanem. Bucky tym bardziej nie. I muszę przyznać, że z tymi swoimi fochami i nutką narcyzmu jest idealnym materiałem na księżniczkę.
B: Młot wierny niczym pies. Dobrze że wasze się tak nie zachowuja
 Młoty czy psy? Jeśli to pierwsze - pewnie dlatego, że nie latają, jeśli się nimi nie rzuci. Jeśli to drugie - to cóż, nie zgodzę się. Czasem zachowują się podobnie. 

2 komentarze:

  1. Och wybacz kajam się xd nie jestem znawcą mody xD wiem właśnie ze do stroju pasuje więc sądziłam że temu Bucky go będzie chciał xD a w czarnym więcej miejsca na igraszki xd
    Jak mogłaś :(



    G:Wiesz, następnym razem bedziesz mogła wziąć te same i będzie kompromis.
    I: O, gry planszowe też są fajne! Lubię też grać w memory.
    S: Nic nie oglądałam, do tyłu jestem. Haha do Roszpunki co?
    B: No jak im jedzenie rzucacie to latają za nimi. I który tata nir chce by Grace miała różne protezy?

    OdpowiedzUsuń