26 grudnia 2016

o.

Haha <3333 za bardzo się obżerałaś by poświęcić im choć sekundę? :p
Haha mogą zostać <3
Jak Puszek?
/Nie, nie o to chodzi, nie jestem wielką fanką Świąt. Po prostu musiałam się trochę pouczyć i nadrobić zaległości w pisaniu tekstów, dlatego nie bardzo miałam czas i chęci na włączanie gry. Ale na pocieszenie masz domek - klik. Nie ma garażu, bo tego też nie da się zrobić w tej grze (samochody też są sztuczne i z internetu), ale reszta prawie się zgadza. Dodałam więcej kwiatów.
/Mogą? Och, jaka łaska :P A Puszek, jak to puszek, siedzi na szybie, je świerszcze, molestuje towarzyszki.
G: O, jaki wzór sobie wybrałaś? Którego wujka najbardziej lubisz? Tata Steve chyba nie ma szczęścia do waszej kotki tak jak tatuś Bucky?
 Liberty nie lubi taty, bo tata nie lubi Liberty. A tata mówi, że jej nie lubi, ponieważ dlatego że bo ona nie lubi jego. Wujka Tony'ego też nie lubi, ale ja go lubię. Ale wujka Thora bardziej, fajny jest. Ale wujek Tony powiedział, że mogę mieć protezy jakie chcę. Ian mówi, że będą głupie, ale ja uważam, że będą fajne. Jedna będzie fioletowa w kwiatki, druga niebieska w motylki.
I: No a ty możesz być idealnym starszym bratem. Lubisz to?
 Nie, nie chcę być idealnym bratem, bo pewnie musiałbym być dla niej ciągle miły i musiałbym robić co chce. Nie chcę, bo ona ciągle wymyśla jakieś głupie, dziewczyńskie zabawy lalkami.
S: Ja tam też lubię Roszpunkę. Szczególnie podryw na patelnie. 
 Cóż, nie jestem fanem tego... sposobu podrywu, ale animacja sama w sobie nie była zła. A Roszpunka przynajmniej była aktywną bohaterką, która starała się działać i spełniać własne marzenia, zamiast wiecznie siedzieć w wierzy, czekając na księcia z bajki.
B: Haha a tylko on wam rozrube robi?
 Nie tylko, ale swoim młotkiem potrafi sporo nawywijać. Bo ten młotek jest wielki, ciężki i lata za swoim właścicielem. Wiesz, to potrafi zrobić rozróbę.

1 komentarz:

  1. Widzę nawet sasiadkę xD urocza staruszka, pewnie CB radio dzielnicy xD czy czarny samochód należy do Steve a niebieski do Bucky'ego? :p
    Jakiegoś świątecznego świerszcza mu przygruchałaś? :p


    G: To bardzo silne argumenty, z którymi nie można się kłócić. Będziesz mieć piękne protezy! Na pewno będą pasować do sukienek!
    I: Wiesz ja z moim starszym bratem grałam pluszakami w piłkę. Da się wszystko połączyć.
    S: a jeśli miałbyś być bohaterem jakiejś bajki to której? I księżniczka i ksieciem i czarnym charakterem? A Bucky'ego jak widzisz?
    B: Młot wierny niczym pies. Dobrze że wasze się tak nie zachowuja

    OdpowiedzUsuń