23 stycznia 2017

Astrid Löfgren

N, jestem za. Już mam nawet pomysł. "Witamy w psychiatryku" czy coś.
Żeby jeszcze mieć czas na gry... Trzynaście złotych to jeszcze nie tak dużo. Największą bolączką gier - drogich gier - jest ich uzależniający pierwiastek. Ludzie potrafią się zatracić i wydać krocie. 
/Oglądałabym <3 Oczywiście leczyłyby ludzi studentki? Za pomocą magii podręczników?
/No a tak apropo gier - Aaassttriidd, będziesz chciała pobawić się może z nami w PBFa do "Avengers Academy"? Ostatni pomysł zakończył się fiaskiem, bo Gall zamknął blogi i zwinął się bez słowa, ale tym razem wszystko jest już niemal dopięte na ostatni guzik, bo pracuję nad tym od pewnego czasu z kilkoma osobami z wattpada. To miałam na blogu, więc chociaż nie wcięło mojej części. Będziesz mogła być nastoletnią Wdową, czy to nie kuszące :P? 

+ Nie wiem jak Rosjanie to zrobili, ale kilka dni temu mieli premierę 19 i 20 odcinka "Wikingów". Putin załatwił?
Steve, z mojego punktu widzenia niewłaściwe - a raczej nie mające racji bytu. Z twojego wręcz naturalne przez emocjonalny kontekst. Przekonywanie nic nie da, bo to tylko zniekształcenie. Tu potrzebne zrozumienie. Bardzo głębokie.
 Wiem Tylko, że to nie jest takie proste.
Bucky, chwalisz samego siebie w tym momencie. Nie zrzędzę, za to ty to robisz notorycznie. No postaraj się. Nigdy nie słyszałam niczego miłego z twoich usteczek.
 Poważnie? No ale dobra... Masz wyjątkowo dużo cierpliwości do takiego jednego starego osła. To się chwali. I nie jesteś taka głupia, bo nie dajesz się wyprowadzić z równowagi.

2 komentarze:

  1. N, a jakże by inaczej? Ich zdolności doprowadzałyby do ruiny szpitale, więc wymyśliłyby jakąś intrygę, by zwiększyć ilość pacjentów. Czyż to nie bzdurne? <3
    Zależy w jakiej to ma być formie, ile mniej więcej czasu trzeba by poświęcać - czy jakaś ścisła regularność, czy raczej na luzie. Nastoletnią którą Wdową?

    Serio? To nie fair.

    Ból utraty danych to największy ból. Ale co to się stało w ogóle? Coś poważnego, sprawa nie do uratowania?

    Steve, a masz pomysł, jak to zrealizować?

    Bucky, a to ten osioł próbuje wyprowadzać mnie z równowagi? Nie zauważyłam. No cud, że spełniłeś moją prośbę. Coś tu się zmienia czy mam wietrzyć spisek?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty masz komplementy, ale ja mam życzenia z okazji dnia najbardziej kochanych osób ;p
    Wsio naj Tobie Astrid <3

    OdpowiedzUsuń