23 stycznia 2017

o.

Lepsze łóżko? Spoko xD Będę mogła Steve'm macać tyłek Bucky'ego który będzie też chcieć to lepsze łóżko xD
No mówię Ci, przeznaczenie! <3
Pocałunkiem prawdziwej miłości przywróci Steve <3 
/Czyli piszesz się na to :)?
/Wolałabym, żeby to przeznaczenie wyglądało jakoś tak "Obie idziemy do budynku szkoły i znajdujemy pięćdziesiąt tysięcy złotych, które z jakiegoś powodu możemy zatrzymać". Tak, to by mi się spodobało.
/Och, dziękuję za wyznanie miłosne z maila <3 Nawet nie wiedziałam, że dziś jest taki dzień :P 
S: A poza tym, co się boisz słoika?
 Tak, od uderzenia słoikiem miałbym siniaka i nie byłbym już taki przystojny.
B: Niby tak, ale... czasem pomaganie może pogorszyć sprawę? No i jest dziś dzień najbardziej kochanych osób...
Nie, nie złożę ci życzeń.
 Wszystkiego najlepszego!

1 komentarz:

  1. Dla Stucky? To nawet nie ma co pytać xD
    Też! Popieram! Do podziału, albo każda znajduje swoją 50tkę! Taką 50tkę to mogłabym mieć xD
    Haha mam nadzieję, że mile zaskoczyłam <3 Mam w pracy kalendarz z takimi świętami :D ja się urodziłam w dzień pizzy xD

    S: Przez ile? Pięć minut?
    S: Poćwierkamy?
    B: James! Och James!

    OdpowiedzUsuń