23 stycznia 2017

o.

Dla Stucky? To nawet nie ma co pytać xD
Też! Popieram! Do podziału, albo każda znajduje swoją 50tkę! Taką 50tkę to mogłabym mieć xD
Haha mam nadzieję, że mile zaskoczyłam <3 Mam w pracy kalendarz z takimi świętami :D ja się urodziłam w dzień pizzy xD
/Zrobić ci kartę czy sama się tym zajmiesz?
/Do podziału? Nieee... Każda swoją, coby dzięki tej zbieżności zdarzeń przeznaczenie było jeszcze większe. Ba, możemy mieć nawet po sześćdziesiątce!
/Na początku sądziłam, że coś ci się pomieszało i wysłałaś mi wczesne życzenia na walentynki :P
S: Poćwierkamy?
 Caw caw?
S: Przez ile? Pięć minut?
 Liczy się sam fakt.
B: James! Och James!

1 komentarz:

  1. A gdzie w ogóle? Ale jak coś to śmiało rób, bo pewnie powpisuję nie to co trzeba i tyle będzie xD
    Im większa liczba przed zerem tym lepiej xD
    Aż tak to nie jestem nieogarnięta ;p Wstaw to serduszko Bucky'emu xD


    S: Ćwir ćwir? Co robi caw caw?
    S: Biedaczek
    B: Za późno

    OdpowiedzUsuń