23 stycznia 2017

Informacja

W tym tygodniu nie będzie ani notki, ani "Nieba...", ani niczego. Jest mi z tego powodu naprawdę przykro, ale nic na to nie poradzę. Mój laptop całkowicie siadł, nie działa nic - zero, null, nada. Nie mam więc niczego. Straciłam teksty, gify, plany, zdjęcia - wszystko. Postaram się napisać notkę na kolejny tydzień, teraz muszę napisać część referatu od nowa (dzięki Bogu większość mam na kartkach). Jeśli macie jakieś gify - chętnie je przygarnę. A teraz idę płakać do kąta.

Chcecie w rekompensacie tydzień teamu IM? Powrotu do przeszłości (nie mam programu do obróbki gifów, więc wpadliby jedynie Buck, Steve, Howard, Peggy czy Dugan)? Tydzień Stucky?

Och, i przekroczyliśmy cztery tysiące postów! Notki z tej okazji nie będzie, niestety.

4 komentarze:

  1. Żabciu! Niczym się nie przejmuj i nic w zamian, nie musisz robić! Spokojnie poczekamy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak mi trochę głupio, bo obiecałam "Niebo...", obiecałam Stucky a tu nic. Zostały mi dwie strony "Nieba..." zapisane odręcznie.

      Usuń
  2. Uhuhuh, poważnie. Współczuję i mogę pocieszyć gifami <3 Gdzie mam podrzucić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie, że aż nie wiedziałam czy płakać, czy się wściekać. Stanęło na tym pierwszym.
      A jeśli chcesz zarzucić gifami - bianka.langmesser@gmail.com

      Usuń