9 stycznia 2017

o.

#1 czyli najpierw trzeba namówić Thora by zabrał ze sobą dużo trunków, bądź mocniejsze xD E tam, zamiast macania to mogliby pokazać, a co tam xD
Doszedł mejl? Na telefonie nie umiałam tu skopiować obrazka z fb ;o
Haha z tego ostatniego to nie spodziewałam się, że ktoś widzi Kapa jako Jokera xD a Bucky'ego jako Hailey xD
No i w jednym z obrazków Bucky jest nowoczesnym Rudolfem xD

#2 Skrzywdziłaś Avę dając jej wspomnienia Nataszy.. Ale ciekawe czy faktycznie Izanami powycina to wszystko, czy jednak coś zostawi. Tj ma coś zostawić ale czy nie zabawi się wspomnieniami, mogłaby przecież. 
/Znając Thora, to zawsze przywozi ze sobą niemały zapasik. Zwłaszcza, że teraz ma już dwóch kompanów do delektowania się asgardzkimi trunkami. I pokazać, mówisz? A jak Bucky raz cmoknął Steve'a, to już chciałaś uciekać i zostawiać ich samych :P
/I tak, doszedł mail. Odpisałam ci: "Niech dadzą mu (Shaqowi) rolę jakiegoś bandziora w kolejnym filmie. Cap wyszedłby na większego kozaka, kopiąc jego tyłek :P"
/Nowoczesnym Rudolfem, mówisz? Chyba takim z wersji XXX :P A co do manipów - Bucky'ego przebranego za Harley widziałam już nie raz, zwłaszcza w wersji na Halloween. A jeśli chodzi o Steve'a, o wiele bardziej podobały mi się przeróbki tego typu - klik. Niech Steve zapuści brodę, plizz Marvel.

/To nie ja skrzywdziłam Avę, to Marvel. Nie mogłam tego po prostu pominąć (choćbym chciała), bo to jednak dość istotne. Dlatego zamiast pomijać, jakoś to naprawię i wszyscy będę zadowoleni.
 W: Jak współpraca z doktorkiem?
 Współpracuje, ponieważ nie ma wyboru. A kiedy zaczyna sądzić, że może jednak go ma, wybijamy mu to z głowy.  
S: Coś jeszcze macie podobnego w zachowaniu? Plus Sharon ma rację, aż dziwne że się z nią zgadzam, że powinieneś się przespać i na moment odpuścić zamartwianie.
/Bucky i ja od zawsze bardziej się różniliśmy niż przypominaliśmy, a po... tym wszystkim tylko się to pogłębiło. I czasami mam wrażenie, że zasada "przeciwieństwa się dopełniają" przestała działać.
/A Sharon... Cóż, może i ma rację, jak w wielu przypadkach, ale nic nie poradzę na to, że nie potrafię odpuścić.
B: Tak! Masz życie takie ascetyczne, przystojniejesz na samą myśl o tym! 
 Przystojnieję na samą myśl o ascezie? To jest jakiś dziwny tekst na podryw czy co?

1 komentarz:

  1. Chciałam zostawić samych by pociągnęli to dalej, ale oni chyba potrzebują publikę xD Tak to będę z nimi od początku do końca xD (jest to też tytuł filmu lgbt <3)
    Nie mów hop, może dostanie jakąś rólkę choćby kierowcy taksówki xD którą Kap wykorzysta do rzucenia w złego gościa xD
    Podoba Ci się Evans bardziej w brodzie czy bardziej w garniaku? ;p oj tam, przynajmniej Steve trafia do punktu xD
    Mówisz, że naprawisz? Jestem ciekawa jak ta naprawa będzie wyglądać xD Czasem jesteś gorsza od Marvela xD No i nasz łucznik miał urodziny wczoraj ;(


    W: Podoba ci się rola którą przy tym dostałaś?
    S: Straciłeś przyjaciela? Może się wreszcie nauczysz, że miłości nie wolno odrzucić..
    B: Gdy myślę o tobie żyjącym ascetycznym życiem. Oh wow!

    OdpowiedzUsuń