9 stycznia 2017

o.

Chciałam zostawić samych by pociągnęli to dalej, ale oni chyba potrzebują publikę xD Tak to będę z nimi od początku do końca xD (jest to też tytuł filmu lgbt <3)
Nie mów hop, może dostanie jakąś rólkę choćby kierowcy taksówki xD którą Kap wykorzysta do rzucenia w złego gościa xD
Podoba Ci się Evans bardziej w brodzie czy bardziej w garniaku? ;p oj tam, przynajmniej Steve trafia do punktu xD
Mówisz, że naprawisz? Jestem ciekawa jak ta naprawa będzie wyglądać xD Czasem jesteś gorsza od Marvela xD No i nasz łucznik miał urodziny wczoraj ;(
/Wiesz, jak zignorują publikę i pociągną to dalej, będę musiała wklejać gify z różnych dziwnych stron. Choćby z tej :P
/Rzucenie taksówką z nim w środku to już nie to samo, co stanięcie z nim twarzą w twarz, a potem powalenie go na deski. Byłoby jak z Wolverinem (160 cm wzrostu w kapeluszu) i Sabretoothem (prawie dwa metry). 
/To ujęcie z CA:CW, więc garniak jest steve'owy. Ale hej, ten gość to zbieg, mógłby raz pokazać, że nie jest wcale taki idealny i wystąpić z zarostem. Chociaż na jedną krótką chwilę. Choć pewnie problemem jest to, że musieliby go panu Evansowi doklejać, bo jego naturalny byłby zbyt ciemny.
/Poważnie? Uroiłam sobie, że Clint ma urodziny w czerwcu. Pomylić "January" z "June", brawo ja. Teraz to wygląda, jakby wszyscy już całkiem go olali. Więc może zostaniemy przy tym czerwcu :P? I tak, naprawię. Naprawię, że naprawię, nie pogorszę.
W: Podoba ci się rola którą przy tym dostałaś?
 Nie jestem fanką tych metod, ale w tym przypadku je popieram. Jesteśmy humanitarni. Jedynie pokazujemy mu tortury, zamiast je stosować.
 S: Straciłeś przyjaciela? Może się wreszcie nauczysz, że miłości nie wolno odrzucić.. 
 Czasem sam nie wiem. Nieważne co próbuję zrobić, Bucky prędzej lub później mnie odpycha z powrotem do punktu wyjścia.
B: Gdy myślę o tobie żyjącym ascetycznym życiem. Oh wow! 
 Chyba nie do końca rozumiem to, co ma teraz miejsce. Więc... Hę?

1 komentarz:

  1. I że niby mnie by to miało przeszkadzać? Mnie? Może Astrid, ale wątpię by narzekała xD A co do samych gifów to w niektórych ktoś się musiał bardzo postarać by powklejać ich twarze, więc doceńmy pracę! ;p (ciągle mi wyświetla tylko jedną stornę, ona nie ma archieve?)
    Haha to niech rzuci w niego taksówką, tak co by go na trzy sekundy ogłuszyć xD
    Wczoraj mi na fb wyskakiwały gify, więc... Sto lat mu? Choć nie tu...
    Dlaczego szufladkujesz postaci? Jak mają być czarnymi charakterami to już zarosty, ramoneski, garniaki że mafiozo by pozazdrościł.. Może on nie chce zarostu bo Bucky nie lubi? ;p

    W: A to nie jest już torturą?
    S: Pytałeś, błagałeś, on nic nie mówił? Nie był już dla ciebie taki miły, tylko niewinne stroił miny? Pójdź po rozum do głowy, kup na targu nóż sprężynowy, by po tamtym zostawić tylko wspomnienie, czarne iskierki, co jeszcze nie wiem.
    B: http://i.giphy.com/1dw0gRHxK1ag0.gif

    OdpowiedzUsuń