9 stycznia 2017

Astrid Löfgren

N, no to jestem zawiedziona. Nie oglądałam wcześniej zbyt wielu materiałów, stąd niewiedza. A brat z ładną grzyweczką to pan Halfdan Czarny. Do dziś nie rozumiem, dlaczego zrobili z niego brata Pięknowłosego, no ale przynajmniej są ciekawi. Parę lat temu byłam w muzeum łodzi wikingów w Oslo. Na żywo te łodzie są ogromne, napęd (czy jak to nazwać) na ponad 30 wioseł, więc około 50 osób spokojnie by weszło. Przez to cały czas mam wrażenie, że w serialu mogłoby wejść na pojedynczą łódź znacznie więcej osób, a co za tym idzie wyprawy mogłyby być liczniejsze. To by była dopiero wielka armia, gdyby wziąć 60 łodzi po 50 ludzi. Tylko czy ludzi tylu mają? :P I cóż, możesz mieć rację, że będzie to rozwleczone. Ale obyś się jednak myliła.

Egoistka jedna z tej Avy. O sobie tylko myśli, a Bucky? Co z jego uczuciami? :(
I widziałam, widziałam, mam nadzieję, że szybko się zabiorę za czytanie. 
/Obejrzałam zwiastun już jakiś czas temu, a na promo następnego odcinka zawsze zerkam po seansie, więc już jako-tako ułożyłam sobie w głowie plan tego, co może się wydarzyć. Zwłaszcza, że w tym sezonie o wiele łatwiej jest przewidzieć najważniejsze wydarzenia. Za to z niektórymi pobocznymi wątkami mam problem. Np. Lagertha ma zginąć z ręki syna Ragnara i przez to, jak "zdrajca rozpłata jej brzuch". Ivar jest zbyt oczywisty, a do tego on, Ubbe, Sigurd czy Hvitserk zabijając ją nie stałby się zdrajcą. Więc zostaje Bjorn. Ale wątpię, by zabił własną matkę, która jest mu bliska. 

/Właśnie! Bucky zawsze myśli tylko o wszystkich wokół, samego siebie stawiając na samym końcu, zawsze... A nie, wróć.
Steve, odpocząłeś trochę?
 To jedna z tych rzeczy, przy których sprawdza się powiedzenie "łatwo powiedzieć, trudno zrobić". Nie potrafię od tak o niczym nie myśleć i się zrelaksować.
Bucky, ja kupiłam, ale coś nie działa. Podróba jakaś.
No mówiłeś, że nie powiesz mu o pewnych rzeczach, bo cię niańczy, to pytam o jakich rzeczach.
 Wiesz, jakoś mnie to nie bawi. No i mówiłem, że nie powiem mu o pewnych rzeczach, a tymi rzeczami są... Różne złe rzeczy o których za bardzo nie chcę mówić?

1 komentarz:

  1. N, zdrada może dotyczyć wielu rzeczy, nie tylko Lagerthy. Mamy wątek Haralda, który chce stać się królem Norwegii. Wiemy, że w końcu mu się udało. Być może zawrze pakt z którymś z braci Ragnarssonów, ten zabije Lagerthę mszcząc się za matkę, a władze dobrowolnie odda Haraldowi. I to by była jakaś szeroko pojęta zdrada.
    Ależ tak, tak właśnie jest! To chłopak o wielkim sercu.

    Steve, nawet się nie zdrzemnales?

    Bucky, co za zaskoczenie. Jemu nie chcesz mówić, bo ważna jest dla ciebie jego opinia, a ja to co innego przecież.

    OdpowiedzUsuń