10 stycznia 2017

o.

Jakich dobroci nam tumbrl skąpi :( ale dziękuję za rady i co do granic- spoko mogą być xD
Ale, za równy miesiąc mam urodziny xD <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333
A poza tym na drugim gifie nie mogłam patrzeć na przyklejoną twarz Chrisa, serio! Az się sama zdziwiłam że na resztę nie patrzę xD wyszukiwałaś po obrazku co by znaleźć? :p
Ach i gdzie pochwała za inwencje twórcza wplecenia piosenki? :p
Bucky chce Być wlosomaniakiem no 1? Że "Włosomaniak może być tylko jeden"? Niczym królowa? :p
/Dobrze, zadbam o to, by Steve był bardziej skłonny do rozmowy, a Bucky bardziej... W sumie w jego przypadku nie da się być już "bardziej". Tylko dopytam - 9 lutego, tak? A co do gifa - nie mogę znaleźć wersji bez tej pięknej i jakże profesjonalnej przeróbki. Ale jak się już ją zignoruje, to nie wygląda źle :P
/Nie znałam tej piosenki, więc zastanawiałam się nad tym, co to za tekst. Ale chwalę, chwalę.
/Bucky jest królem i królową tego domu, każdy to wie. Więc Steve grzecznie obcina włosy i goli się każdego ranka, żeby czasem mu nie podpaść.

+ Mam bardzo ważne pytanko - skąd to jest?!
W: Jak zwał tak zwał i tak będzie na ciebie.
 To coś, czego nie da się udowodnić. Nie ma śladów, nie ma dowodów. Nie pozostawiam po sobie wyrytego na mózgu napisu "Wanda tutaj była".  
S: To wrocimy do refrenu: może się wreszcie nauczysz, że miłości nie można odrzucić, och Steve straciłeś przyjaciela.
 Jakiego refrenu? I przecież ja go nie odrzucam.
 
B: Nie mogę tego ponoć mówić na głos
 A musisz w ogóle mi o tym przypominać? Wiesz dobrze, że tego nie lubię. A ty w kółko swoje, a potem pretensje, że nie jestem miły. Przez takie właśnie akcje nie jestem.

1 komentarz:

  1. Dokładnie xD piękna data prawda? Zimowy wtorek to był... :p a Twoja data? :p
    Kurcze nie wiem skąd :o nie z jakiegoś kryminału? :o
    Nie znałaś "o Ela, straciłaś przyjaciela"? :o toć to prawie jak hymn rodzinnych prywatek xD
    Steven, biedny pantofel xD

    W: a mogłabyś tak zrobić?
    S: Jest taka polska piosenka o Eli, która straciła przyjaciela, bo z drugim w bramie wino piła i ten pierwszy tego drugiego zabił owym nożem sprężynowym. Odrzuciłeś go dla Sharon. Wszyscy mimo że tworzą z wami team są dla niego obcy, może potrzebuje byście byli we dwóch bez słów? zwykli ludzie zazwyczaj wtedy na piwo wychodzą.
    B: no sorry że cię krzywdze

    OdpowiedzUsuń