10 stycznia 2017

o.

Tak? A nie rozmawiałyśmy o tym,że to gra dla "młodych"? Ale zapamiętam! Zobaczysz! <3 Może nie być pierścionka i tak nie nosze ;p
Szczególnie z papierosem by wkurzyć Steve'a choć niepotrzebnie bo raki ich też nie tyczą xD Afera była głośna na pudlu, ale oni z tego żyją xD
/Nope. Mówiłam o tym, że pierwsza część tej gry królowała, kiedy byłam dzieckiem, a ty spytałaś, ile mam lat, a później kiedy się urodziłam. Więc jak mówiłam - nie próbuj mi się tu wykręcić. Na przeprosiny możesz kupić mi pierścionek - klik :P
/Steve sam pewnie palił i to jeszcze kiedy był chudziną. W końcu istniały całe te papierosy na astmę i tym podobne. Więc tego nie mógłby mu wypominać..
W: Czujesz się już pewniej?
 Zdecydowanie. To był mój największy problem.
 S: Czekaj, jesteś zazdrosny. Jesteś odrzuconym przyjacielem...Zakatrupisz Sama?!
 Jestem zazdrosny o jednego przyjaciela, który woli drugiego, więc go zakatrupię, żeby stracić obydwu? Cóż, genialny plan. 
B: Bo lubię? Poza tym są różne odcienie miłości, no i chyba zasługujesz, żeby ktoś choć raz na jakiś czas, gdy masz doła, gdy czujesz się sam jak palec, gdy flaki byś se wyrwał bo mózg ci strajkuje, to usłyszeć? Nie jesteś psem bym ci kiełbasę do oswojenia dała
 Okej, teraz to dowaliłaś. To mnie, za przeproszeniem, cholernie denerwuje, więc wytłumacz mi proszę, jaką logiką kierujesz się, kiedy zakładasz "zasługuje, żeby to usłyszeć, kiedy mam zły humor"? Chcesz mnie zdenerwować jeszcze bardziej czy co?

1 komentarz:

  1. O mój Bucky! Jakie ja mam luki w pamięci! ;o
    Nie ma sprawy <3 Choć są lepsze obrączki, ale zaręczynowy taki może być xD
    No ale ogląda tv gdzie to piętnują? No i jest hipokrytą?


    W: Co się jeszcze zmieniło na lepsze?
    S: Nie zdziwiłabym się dokonania go?
    B: Zazwyczaj kiedy ludziom jest źle chcą/potrzebują/choć wydaje im się, że nie, dobrego słowa, które zasugeruje, że mimo wszystko ktoś jest dla nich? No ale co ja tam się znam na ludziach, zupełnie nie. Jestem przecież głupia i wgl.

    OdpowiedzUsuń