10 stycznia 2017

o.

Dokładnie xD piękna data prawda? Zimowy wtorek to był... :p a Twoja data? :p
Kurcze nie wiem skąd :o nie z jakiegoś kryminału? :o
Nie znałaś "o Ela, straciłaś przyjaciela"? :o toć to prawie jak hymn rodzinnych prywatek xD
Steven, biedny pantofel xD 
/Och, a więc tak mnie słuchasz (czytasz?), co? Tyle razy już pisałam, a ty nic. Wstyd! A tak poważnie to z 13 listopada. Też na "l" i też było zimno. Przeznaczenie :P?
/Poszperałam trochę i znalazłam jeszcze takie gify. Są ze zwiastuna serialu "I’m Dying Up Here", który ma mieć premierę w czerwcu tego roku. To "mroczna komedia", której producentem jest Jim Carrey, który sam zaczynał karierę komika w latach 70 (o tym ma być fabuła, a Stan gra właśnie komika), więc może to być całkiem niezła produkcja.
/Nie, nie znałam. Pierwszy raz słyszę o takiej piosence. Wiem, straszne :P
W: a mogłabyś tak zrobić? 
 Nie, nie mogłabym. To już ingerencja w ciało, nie umysł, a tego już nie potrafię. Chyba, że miałbym zmusić kogoś do tego, by sam jakoś to zrobił. Ale to raczej niewykonalne. 
S: Jest taka polska piosenka o Eli, która straciła przyjaciela, bo z drugim w bramie wino piła i ten pierwszy tego drugiego zabił owym nożem sprężynowym. Odrzuciłeś go dla Sharon. Wszyscy mimo że tworzą z wami team są dla niego obcy, może potrzebuje byście byli we dwóch bez słów? zwykli ludzie zazwyczaj wtedy na piwo wychodzą.
 Nie odrzuciłem go. Przestałem jedynie wokół niego skakać, ponieważ doprowadzałem go tym ponoć do szału. Ale go nie odtrącę, jeśli w końcu zmieni zdanie i postanowi porozmawiać ze mną jak człowiek. Kiedy ja próbuję to zrobić, za każdym razem każe mi iść do diabła. 
B: no sorry że cię krzywdze
 To może przestań wciskać mi te bzdury?

1 komentarz:

  1. Już miałam zawał! Ale pamiętam że tylko o urodzinach postaci rozmawiałyśmy ;p a wiesz co? Mój brat jest z 13go.. Stycznia ale data taka sama xd więc to jest przeznaczenie! Pozwalam Ci mnie się oświadczyć xD
    <33333333
    To Jima nie przymkneli za samobójstwo (ponoć w cudzysłów trzeba wziąć) dziewczyny /narzeczonej? Kolejna rola zwichrowańca dla Stana ;o
    Przesluchaj 10 razy a wybacze xD

    W: Ale i tak fajne moce. Jak lekcje z Izanami?
    S: Może wróci, a może to już koniec i musisz się z tym pogodzic?
    B: a co innego ci wcisnąć?!

    OdpowiedzUsuń