10 stycznia 2017

Astrid Löfgren

N, o masz, więc Gida powstała z popiołów?! Zacznę się tego spodziewać.
To on kogoś obdarzył sympatią? Coś przespałam chyba :P
/Może tak naprawdę udawała martwą i zanim podpalili łódź, udało jej się wyskoczyć i dopłynąć do wybrzeży Vestfold, gdzie poznała Haralda i Halfdana, z którymi uknuła spisek przejęcia tronu Kattegat? Widzisz, mogę pisać scenariusze!
/Dlatego napisałam, że czasem. Czasem bywa pewnie miły dla Sama. Czasem. Jak czegoś od niego chce.
Steve, przesrane macie z tym. Chociaż nie, przydałoby mi się nie spanie bez konsekwencji przez tydzień. Ale braku pobudzających alternatyw to wam współczuję.
Czym obecnie zaprzątane są twoje myśli? Tak konkretnie?
/Na samym początku ciężko było się przyzwyczaić do tego, że używki i medykamenty nie wywierają na mnie żadnego wpływu, a więc kofeina nie pobudzała, alkohol nie pozwalał się upić, a leki nie działały, a przynajmniej nie w standardowej ilości, ale po czasie to już całkowite naturalne i pijąc poranną kawę wyzbyłem się nadziei, że zadziała.
/Najgorsza jest sprawa z surowicą. Nie tylko wciąż nie mamy antidotum, a także nie wiemy kiedy i gdzie Hydra może użyć partię, którą przejęła.
Bucky, może. Pociągnę cię za sobą. Ponarzekamy?
 Nie wolno mi narzekać. Wtedy narzekasz, że ja narzekam.

2 komentarze:

  1. N, wytrwała z niej dziewczyna musiała być. Taki kawał morza przepłynąć to nie lada wyczyn. Brałabym twoje scenariusze w ciemno!
    O, to dość często jednak.

    Steve, nie pij dłuższy czas, potem wypij, to może się wytworzy jakieś placebo.
    Pan doktor ma jakieś szacunki, kiedy będzie gotowe?

    Bucky, wolisz, żebym narzekała, że nie narzekasz wtedy, kiedy chciałabym, żebyś narzekał? Ale chwila, nie przypominam sobie, żebym jakoś wybitnie narzekała, że narzekasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem dlaczego ale Bucky z gifu i odpowiedź skojarzyly mi się z naszą Grace

    OdpowiedzUsuń