10 stycznia 2017

o.

O mój Bucky! Jakie ja mam luki w pamięci! ;o
Nie ma sprawy <3 Choć są lepsze obrączki, ale zaręczynowy taki może być xD
No ale ogląda tv gdzie to piętnują? No i jest hipokrytą?
/Ha, chociaż raz to nie byłam ja :P I obrączki obrączkami, ale to idealny pierścionek do noszenia na środkowym palcu. Nie powiesz, że nie. Taki wymowny ^^
/Hipokryzja włącza się u niego raczej w poważniejszych sprawach. Zresztą, jeśli Bucky paliłby tylko wśród innych ludzi palących albo samemu, to w czym Steve'owi by to przeszkadzało? Buniu nie zafundowałby raka ani sobie, ani nikomu innemu, więc Steve nie miałby argumentu. Chyba, że chodziłoby o pieniądze.
W: Co się jeszcze zmieniło na lepsze?
Mniej rzeczy niż bym chciała.
S: Nie zdziwiłabym się dokonania go?
 Em, dziękuję za wiarę w to, że zabiłbym swojego przyjaciela z zazdrości?
B: Zazwyczaj kiedy ludziom jest źle chcą/potrzebują/choć wydaje im się, że nie, dobrego słowa, które zasugeruje, że mimo wszystko ktoś jest dla nich? No ale co ja tam się znam na ludziach, zupełnie nie. Jestem przecież głupia i wgl.
 Aż nie wiem czy wzywać Boga czy matkę, więc powiem tylko - jak pierdolę. Kobieto, błagam cię, bo zaraz wyskoczy mi żyłka pod okiem. Słuchaj, ja wiem, że ty mnie nie kochasz i nawet nie chcę, żeby tak było, więc jakim, kurwa, cudem mają mnie pocieszyć kłamstwa o tym, że tak jest?  

2 komentarze:

  1. Tym razem padło na mnie zD
    Haha żeby się chwalić jaki to masz zimny palec? :p
    No właśnie a papierosy to drogi nałóg.. Marnotrawienie pieniędzy za które mógłby coś kupić dla szpitala po dołożeniu i uskładaniu xD

    W: To znaczy?
    S: Oddać ci dolara?
    B: Bo zazwyczaj to na ludzi działa? Dobra niech ci będzie - jesteś skurwysynem i nikt cię nie kocha, nawet Ava bo to nie są jej wspomnienia. Steve ma Sharon, Sam gdyby mógł to wróciłby do swoich weteranów. Wanda jest z wami bo inaczej zamknęliby ją. Izanami jest dla niej. Hopa dla Ant mana. A kto jest dla ciebie? Lepiej panie Barnes?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. B: I bardzo nie podoba mi się, że zmusiłeś mnie to tych słów, które ja uważam za kłamstwo. Muszę się wypowiadać synek przez ciebie.

      Usuń