10 stycznia 2017

o.

Już miałam zawał! Ale pamiętam że tylko o urodzinach postaci rozmawiałyśmy ;p a wiesz co? Mój brat jest z 13go.. Stycznia ale data taka sama xd więc to jest przeznaczenie! Pozwalam Ci mnie się oświadczyć xD
<33333333
To Jima nie przymkneli za samobójstwo (ponoć w cudzysłów trzeba wziąć) dziewczyny /narzeczonej? Kolejna rola zwichrowańca dla Stana ;o
Przesluchaj 10 razy a wybacze xD
/O moich też, bodajże podczas rozmowy o serii The Sims. A przedtem kiedyś jeszcze, więc mi się tu nie wykręcaj! Ty mnie tak lekceważyć, a ja mam ci się jeszcze oświadczać i kupić pierścionek? Niedoczekanie! 
/Nie interesuję się życiem prywatnym pana Jima, ale skoro kręci serial, to raczej nikt za nic go nie przymknął. Pan Carrey współtworzył jeszcze "In Living Color", "Ace'a Venturę" czy "Bruce'a Wszechmogącego", więc "I’m Dying Up Here" także może być całkiem niezłe i pełne absurdalnego humoru. Pan Stan będzie grał postać bardzo podobną do samego Jima, patrząc na opis postaci, który znalazłam. Zresztą, nieważne jaka to rola, grunt, że będzie materiał na gify :P
W: Ale i tak fajne moce. Jak lekcje z Izanami?
 Dobrze. Potrafię więcej niż przedtem, kontroluję to lepiej niż kiedykolwiek. A to jest najważniejsze.
 
S: Może wróci, a może to już koniec i musisz się z tym pogodzic?
 Pogodziłem się już z tym, że Bucky... Że Bucky to już nie ten człowiek, którego znałem, że lubi zupełnie inne rzeczy, nienawidzi tych, które lubił dawniej, i że zamiast jak przyjaciela traktuje mnie jak coś, co przewraca jego życie do góry nogami, co się do niego przyczepiło i nie chce dać spokoju. Woli Sama.
B: a co innego ci wcisnąć?!
 Zastanówmy się... Może nic? Słuchaj, poważnie, po co ci to? Nie kochasz mnie, ja ciebie też, to się nie zmieni, więc po cholerę ciągle wyskakujesz z tym całym "kocham cię"?

1 komentarz:

  1. Tak? A nie rozmawiałyśmy o tym,że to gra dla "młodych"? Ale zapamiętam! Zobaczysz! <3 Może nie być pierścionka i tak nie nosze ;p
    Szczególnie z papierosem by wkurzyć Steve'a choć niepotrzebnie bo raki ich też nie tyczą xD Afera była głośna na pudlu, ale oni z tego żyją xD

    W: Czujesz się już pewniej?
    S: Czekaj, jesteś zazdrosny. Jesteś odrzuconym przyjacielem...Zakatrupisz Sama?!
    B: Bo lubię? Poza tym są różne odcienie miłości, no i chyba zasługujesz, żeby ktoś choć raz na jakiś czas, gdy masz doła, gdy czujesz się sam jak palec, gdy flaki byś se wyrwał bo mózg ci strajkuje, to usłyszeć? Nie jesteś psem bym ci kiełbasę do oswojenia dała

    OdpowiedzUsuń