9 stycznia 2017

o.

Proszę Cię! Choćby nie wiadomo co miałabym sobie potrzaskać chce i zrobię wszystko by usłyszeć z ust Steva wszystkie szczegóły! Wraz z dirty talk xD
Hahaha ale nas mogą deprawować! <333333

[link]
[link]
Dość tak mi się podoba galeria xd
/Żeby wyciągnąć z niego wszystkie szczegóły i wydusić sprośną gadkę, będziesz musiała chyba najpierw przekupić Bucky'ego, żeby wlał w niego wszystko, co Thor ściągnął na ziemię. A potem jeszcze trochę go pomacał.

/Ten pierwszy jest chyba nie do końca zgodny anatomicznie :P? Przynajmniej mi coś nie zgadza się z cielistymi i czarnymi fragmentami tam, gdzie powinni mieć nogi.
/Też zarzucę - klik, klik klik i klik. I jeszcze stąd pasuje wszystko.
S: To się zacznij rozbierać przy nim. W sekunde wyłączy grzejniki.
 Raczej podkręci je jeszcze bardziej, żebym czasem nie zamarzł przez zdjęcie koszuli. Ale nie mogę mieć mu tego za złe, kilka lat temu robiłem dokładnie to samo. A tylko raz przeżyłem zamarzanie. Więc nie mogę mu zabronić podkręcania ogrzewania, nieważne jak jest to uciążliwe.
B: Takie pustelnicze życie? Estetyczne czy jak to szlo?
 A estetyka to nie jest czasem coś związanego z pięknem? Ascetyczne jak już. Chyba.

1 komentarz:

  1. czyli najpierw trzeba namówić Thora by zabrał ze sobą dużo trunków, bądź mocniejsze xD E tam, zamiast macania to mogliby pokazać, a co tam xD
    Doszedł mejl? Na telefonie nie umiałam tu skopiować obrazka z fb ;o
    Haha z tego ostatniego to nie spodziewałam się, że ktoś widzi Kapa jako Jokera xD a Bucky'ego jako Hailey xD
    No i w jednym z obrazków Bucky jest nowoczesnym Rudolfem xD

    S: Coś jeszcze macie podobnego w zachowaniu? Plus Sharon ma rację, aż dziwne że się z nią zgadzam, że powinieneś się przespać i na moment odpuścić zamartwianie.
    B: Tak! Masz życie takie ascetyczne, przystojniejesz na samą myśl o tym!

    OdpowiedzUsuń