11 stycznia 2017

o.

Ale wiesz, tylko ja mogę ogrzać, co Ty sobie myślisz? :p
Hahaha na bank Sam byłby zadowolony, może jeden wieczór dałby radę wysłuchać Steve ale więcej już nie xD
O Ty zdolniacho! <333333333333 tu Bucky dziecka mieć nie będzie to chociaż sam nim będzie xD 
/Najpierw muszę ci wybaczyć.
/O tak, na pewno byłby zadowolony. Zwłaszcza, jeśli akurat Mercedes by do niego wpadła :P Może dodamy ich do kolejnego tygodnia Stucky?
/Przecież on (tamten Buniu, znaczy) ma dzieci. Że nie biologiczne? A co to za różnica, skoro i tak je kocha, a każdego, kto postanowi je skrzywdzić, osobiście zawlecze do piekła? Do tego on jest, jaki jest, więc dzieciaki kilka zachowań podłapują. 
W: Ale to co się pogorszyło?
 Cóż, fakt, że jeśli jawnie pojawimy się w publicznym miejscu w większości krajów, to zamkną nas w podwodnym więzieniu?
S: Ale za to ja zafundowałam go. Ale przynajmniej w razie co masz plan działania. A jak antidotum? 
 Podziękuję za taki plan działania. A co do antidotum, to jak już mówiłem, nie będziemy w stu procentach pewni jego skuteczności, jeśli nie sprawdzimy jego działania na zainfekowanym człowieku.
B: To zostaw ich w cholere. Dasz radę się ukrywać.
 Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. Poza tym, teraz moja tożsamość jest jawna i każdy wie, jak wygląda moja twarz, a większości sytuacji uniknięcie kamer jest niemożliwe, jeśli chce się żyć w mieście, nie pustelni. Przed akcją z ONZ musiałem uważać głównie na to, żeby nie pokazywać protezy. Więc to jak spadnięcie spod rynny na deszcz.

1 komentarz:

  1. Dlaczego tego nie zrobiłaś? :(
    Pewnie, że tak <3 Jakiś dzień opieki nad dziećmi im dajmy xD
    Hahahahaah aż nie wiem z kogo brać lepiej przykład xD


    W: Przykro mi? Izanami tego nie przewidziała?
    S: Będziecie na kimś próbować czy złapiecie jakiegoś?
    B: A dlaczego chcesz żyć w mieście? Włosy zapuszczone już masz, sukienka, szpilki, makijaż i jesteś nie do poznania. Tylko bez zarostu.

    OdpowiedzUsuń