11 stycznia 2017

o.

Moja miłość Ci nie wystarcza? Jesteś okrutną materialistką! ;o
Właśnie to z lubienia jej, ona sobie z nimi poradzi, lepiej niż Sam xD Wiesz jakiś kozioł ofiarny do żartów musi być xD
No właśnie! Sama gdy tak myślę, nie umiem wybrać xD
/Jestem. Więc gdzie moje kwiaty i pierścionek?
/W sumie przed nią pewnie dzieciaki odczuwają jakiś respekt. Tyle ją w końcu łączy z tatą Bucky'm, że nie można tego ignorować, prawda :P? Wujek Sam pewnie bywa za bardzo pobłażliwy.
W: A teraz wam czegoś nie może przewidzieć?
To nie jest takie proste. Każda decyzja podejmowana przez każdego człowieka na świecie zmienia przyszłość w jakimś stopniu, więc nawet jeśli uda jej się wyłapać jakiś powtarzający się schemat, który dotyczy przyszłości któregoś z nas, nie może nam o nim powiedzieć, ponieważ może to pociągnąć za sobą zbyt duże konsekwencje. Niektóre rzeczy muszą się wydarzyć i już. 
S: A mało jest śmiertelnie chorych? 
 Świetnie. Pójdę do najbliższego hospicjum, wezmę jakieś dziecko z białaczką, a potem podam mu surowicę, przez którą będzie próbowało skoczyć komuś do gardła i oderwać sobie mięśnie od kości, kiedy mu się to nie uda. Świetny plan, oddam ci swoją funkcję. 
B: Widzisz? Jednak ludzi potrzebujesz.
 Nie potrzebuje ludzi, a jedynie tego, co potrafią wytworzyć. Tygodniami potrafiłem nie natykać się na nikogo i było mi z tym dobrze. 

1 komentarz:

  1. http://engaged.robbinsbrothers.com/wp-content/uploads/2012/08/Lara-Scott-Favorite-Diamond-Engagement-Ring-Rose-Gold-with-Butterfly-Detail-on-Side-0385117_S.jpg
    http://sandysfloralmyanmar.com/assets/images/sm-0010jpg.jpg
    No właśnie a z Wujcia Sama można się pośmiać, przecież on nie nakrzyczy na dzieci przyjaciół xxxxx razy silniejszych od niego xD


    W: Ale jakieś liczby by wygrać fortunę mogłaby podać.
    S: A czy ja miałam dzieci na myśli? Weźcie starego człowieka, któremu jest już wszystko jedno. Albo go uratujecie, albo nie. Inaczej nie przekonacie się.
    B: No cóż, może gdzieś w Azji byś dla siebie ustronne miejsce znalazł.

    OdpowiedzUsuń