22 lutego 2017

o.

A może oni tak piszą, bo to ich hobby. A hobby to przyjemność, nie przymus, więc dlaczego masz się do tego przykładać? Ale! Mówiąc Inaczej zwróciła mi dziś uwagę na coś jeszcze innego, że książka przechodzi zawsze jakąś weryfikacje, ktoś ją redaguje etc. z takich jeszcze technicznych spraw.
Haha to teraz pytanie, czy jej się namieszało bo za dużo i za często, czy też jakimś cudem została polonistką? Ja się przyznaję do swojego błędu - najpierw "Zdążyć przed Panem Bogiem" szukałam pod "e", później "k" xD
Ale skąpisz...
/Hobby mówisz? Więc od dziś przestaję próbować poprawiać swoje teksty, wyłączam autokorektę i kończę z riserczem, o! Chociaż nie, nie. Spaliłabym się ze wstydu, pokazując to komuś.
/Nie, nie, nie! Źle się wyraziłam :P Chodziło mi o to, że opowiadała nam o maturalnych wpadkach uczniów, które najbardziej zapadły jej w pamięć. Była stara, to fakt, bo już dawno powinna być na emeryturze, ale raczej nie aż tak, by wszystko mieszać i to w takim stopniu. A takie wpadki mnie nie dziwią, skoro autorzy niektórych opek do też przystępują do matur. A jak ktoś twierdzi, że pisać poprawnie nie musi, a historia go nie obchodzi, to raczej wiele się po kimś takim nie spodziewam. 
W: I zawsze jest to swego rodzaju talizman.
 Dlatego nie obcięłam nawet rękawów. Chciałam, ale nie potrafiłam. Więc są podgięte. I okropne.
 S: Mogłeś mu w sumie też i drugie oko podbić, tak do pary.
 Ja nie mogę zrzucić tego na odruch bezwarunkowy, nie przeszłoby. I pewnie dostałbym od Bucky'ego reprymendę za bicie ludzi, bo przecież tak nie można i nie wypada. 
B: Nie ma za co, służę i polecam się na przyszłość.
 Podziękuję.

1 komentarz:

  1. Ktoś musi być tam Perełeczką! Wypadło na Ciebie! Sama w sumie wzięłaś na siebie to brzemię zakładając tam konto! <3
    Haha uf! Ale.. To pokolenie, które tworzy wattpad musi kiedyś pracować.. Uczelnie chcąc zarobić będą zaniżać poziom i później będą na nas robić.. nawet nie wiem jakiego słowa użyć, by nie obrazić nikogo. ;o Ale wiesz o co chodzi xD

    W: Kochana jesteś!
    S: Podaj mi adres?
    B: No weź.

    OdpowiedzUsuń