22 lutego 2017

o.

Pisałam na chłopski rozum z tego co widzę wokół siebie xD bo dla niektórych wpisanie i wyszukanie definicji na Internecie to za trudne /za dużo xd nie wspomnę o encyklopedii xd
Hahaha to niech drukuje i wysyła wszystkim czytelnikom :p
Ja na początku mówiłam "lol" gdy coś mnie śmieszyło i zawsze dziwnie na mnie patrzyli xD

Tak! O niego! :p 
/Och, no wiem. Przecież internet ogranicza się do Facebooka, instagrama i Wattpada, dlatego nie ma jak zrobić researchu. To oczywiste :P! Może mają jakąś blokadę na zasadzie tej rodzicielskiej? Tylko zamiast stron niewłaściwych dla dzieci, blokuje ona te powiązane z wiedzą? Dlatego mamy panny piszące "17'letnia", "15 Sierpień dwutysięcznegodwunastego" i sądzące, że wokół Nowego Yorku (bo to zawsze jest Nowy York, nie Nowy Jork czy New York) znajduje się mnóstwo małych wsi? I że z jednego końca NY na drug da się przejechać samochodem w kwadrans? Tyle się naczytałam tych opek, że sama napisałam w notce "lekaż". Od tego można zgłupieć.
/Wydrukować ci mój blog? Zbankrutuję na tym, ale będę mieć kilkutonową ksiónżkę :P

/Więc nie bluźnij! Bucky ma oglądać produkcje od DC? Jeszcze zobaczy Robina i się fochnie, bo on nigdy nie dostał pelerynki, nawet jak w crossoverze współpracował w Batmanem.
 W: Coś ci zasugerował? 
 Nie, po prostu miał okropne poczucie humoru i jeszcze okropniejszy gust.
 S: oj tam, on nie chciał. Chciał mocniej ale nie wyszło 
 Jakby zrobił to mocniej, połamałby mu twarz. Ale jest dobrym, miłym człowiekiem i lubi tego lekarza, więc jedynie podbił mu oko. Dlatego nie zostawiamy go samego z tymi lekarzami, których nie lubi, Nie chcemy zdrapywać ich ze ściany.
B: nie obrażałam
 Nie? To mów jaśniej.

1 komentarz:

  1. Mnie wtedy dziwi fakt, że te osoby jakoś zdają z klasy do klasy.. Przecież piszesz już w gimnazjum rozprawki, które uczą argumentować a poparcie dla argumentu musisz znaleźć w tekście. Także hello, gdzie czytanie ze zrozumieniem dodatkowo się podziało?
    Ogólnie jestem załamana, choć z drugiej strony powinnam się cieszyć, że budżetu nie nadszarpuję.. Ale zrobiłam konkurs, dla klasy VI z lektury, którą przeczytali (wiadomo jak to pewnie wyglądało) i OMÓWILI na lekcjach! I czaisz, że były osoby, które na 26 pytań mieli 10 dobrych? No i akcja Hobbita działa się w ŚRÓDMIEŚCIU. Sądziłam, że dając taki podpunkt dzieciaki wyśmieją mnie, że tylko debil mógł podejrzewać, że ktoś skusi się na taką odpowiedź..
    Haha wydrukuj!!
    Sam zaczął! Wymówił jego imię ;o


    W: Ale się starał, biedny.
    S: Jednak potrafisz się zdobyć na zabawny ton!
    B: Dobrze, zapamiętam.

    OdpowiedzUsuń