22 lutego 2017

o.

Właśnie! Chciałam pisać to, co Ty już napisałaś, że to nowet nie ebooki a opowiadania bądź ff xD no i teraz skoro opowiadanie to książka, to książka to będzie co? Chodzi mi o fizyczny stan. Opowiadania i nowele są krótkie, do 30-50 stron? Powieści i książki są powyżej.. To jaka ma być dla nich nazwa? I cały czas trzeba pamiętać że bez "e", książka to coś fizycznego, co bierzesz do ręki i wertujesz strony.
Ech.. Często mam takie problemy, pamiętam jak w gimnazjum "lol" było używane zamiast "żal"
W złych czasach się urodziłam;o

Haha bo włoski tylko przeszkadzają! Można je przypalić, a jak przyjdzie ci pływać to tracisz sekundy bo nie jesteś opływowy xd 
/Definicja słowa "książka" z Wikipedii: Książka – dokument piśmienniczy, zapis myśli ludzkiej, raczej obszerny, w postaci publikacji wielostronicowej o określonej liczbie stron, o charakterze trwałym. I już powinno świtać, że to coś z Wattpada nie jest książką. Choć raz widziałam tam rozmowę, w której pojawił się argument autorki, że jak to sobie wydrukuje, to będzie mieć książkę :P
/Oficjalnie nie cierpię "lol" i "żal.pl". To była okropna moda.

/Można je przypalić, mówisz? To czemu klatę Bucky'emu wydepilowali, ale włosy na głowie już nie :P? To samo z Thorem, który ma włoski coraz dłuższe z filmu na film.

+ Nie chodziło ci raczej o Cyborga z "Młodych tytanów"?
W: ale dajesz sobie radę.. Nosisz ten sweter czasem?
 Ten sweter jest najpaskudniejszym świątecznym swetrem jaki widziałam. Ma jaskrawoczerwony kolor, renifer ma zeza i jest ubrany w jeszcze paskudniejszy sweter, a rękawy są tak długie, że można związać mi je na plecach jak kaftan. Kocham ten sweter.
S: chodziło mi o to, że ono nie będzie czekało aż sobie wszystko unormujesz i nagle zacznie z ciebie czerpać tylko już to robi.   
 Wiem jak działa ciąża.
 
 S: ale możesz to obrócić w żart? 
 Nie bardzo. Lekarz, którego Bucky kopnął w twarz, ma potężnego siniaka i limo. Na całe szczęście nie wściekł się, a zrozumiał, że Bucky nie chciał. Choć ja jestem przekonany, że jednak chciał.
B: lepsze porównanie do Arnolda niż Cyborga z bajki X-men, który rozumem nie grzeszył?
  Kto skąd? Nie zrozumiałem nic z tego zdania. Prócz tego, że chyba chciałaś mnie obrazić.

1 komentarz:

  1. Pisałam na chłopski rozum z tego co widzę wokół siebie xD bo dla niektórych wpisanie i wyszukanie definicji na Internecie to za trudne /za dużo xd nie wspomnę o encyklopedii xd
    Hahaha to niech drukuje i wysyła wszystkim czytelnikom :p
    Ja na początku mówiłam "lol" gdy coś mnie śmieszyło i zawsze dziwnie na mnie patrzyli xD

    Tak! O niego! :p


    W: Coś ci zasugerował?
    S: to zbierz się do kupy?
    S: oj tam, on nie chciał. Chciał mocniej ale nie wyszło
    B: nie obrażałam

    OdpowiedzUsuń