11 kwietnia 2017

o.

No sorry, jak mogę być w takim kraju tolerancyjna? No weź! jestem poprawna politycznie i wszelkie gender, błędy, inności są nie do przyjęcia!
E tam! 
/Jaki jest najgłupszy, acz najszybszy sposób na samobójstwo towarzyskie? Powiedzieć to samo panu na dole :P I tam kij z genderami, homoseksualizmem (wiesz, to wymysł XXI wieku i takie tam), to jeszcze uwierzysz, że niektórzy idioci twierdzą, że dzieci z in vitro się rodzą i są normalne?! Toć te dzieci się wydobywa (a jak są z cesarki to łolaboga!), ojciec ich nie pokocha, a matka nie będzie w stanie karmić go piersią! 
/I matulu, jakże ja bym chciała te bzdury wymyślać, a nie słyszeć od "specjalistów" z tv...
S: no a dzieciaki poza domem, to więcej jest sposobności do tego, nie? I nikt nie jest idealny.
 Na całe szczęście potrafimy robić razem także inne rzeczy, nie tylko to. Tak właściwie, to większość rzeczy robimy wspólnie, więc nieczęsto... podejmujemy te próby ze względu na argument "nie ma dzieci, nie mamy o czym rozmawiać i co robić, więc ściągaj spodnie".
/I cóż, pozwól, że się nie zgodzę. Ja znalazłem kogoś, kto jest idealny.
B: ale nie zamieszkam w akademiku! Bedziesz mnie wozić na zajęcia i przywozic!
 I będę robić ci wstyd, wyciągając cię ze środka studenckiej imprezy... Kuszące.

1 komentarz:

  1. Weź ja jestem z cesarki.. Jak mi wstyd :(
    Ostatnio zmarło dziecko, którego rodzice prosili o cesarke i nie dostali zgody.
    Terlikowski prawdę Ci powie, nie wiesz? :p

    S: Robicie to w spodniach? A jaka to imprezka była u Starka? Co znowu narobiliście? Co mu tak słodzisz? Chcesz dziś uzyskać małe co nieco?
    B: I będę na nie zakładała sweterki od ciebie.

    OdpowiedzUsuń