11 kwietnia 2017

o.

Weź ja jestem z cesarki.. Jak mi wstyd :(
Ostatnio zmarło dziecko, którego rodzice prosili o cesarke i nie dostali zgody.
Terlikowski prawdę Ci powie, nie wiesz? :p 
/Uuu, mam nadzieję, że nie świętujesz urodzin! Może stworzymy kartki i wierszyki na "dzień wydobycia", zgarniemy fortunę!
/A tak poważniej, to cóż - zdecydowanie zbyt często słyszy się o przypadkach, w których dziecko umiera podczas porodu , bo kobiecie odmawia się cesarki, o chamskich położnych, o nacinaniu jak leci każdej po kolei... Mamy XXI wiek, a wielu kobietom wciąż odbiera się prawo do godnego porodu, a póki się to nie zmieni, to żadne 500+ i tym podobne niczego nie zmienią. Jak kobieta boi się rodzić, to pięć stówek raczej jej nastawienia nie zmieni :P
S: Robicie to w spodniach? A jaka to imprezka była u Starka? Co znowu narobiliście? Co mu tak słodzisz? Chcesz dziś uzyskać małe co nieco?
/Imprezka u Starka? Potrzebuję momentu...  Ym... Szczerze mówiąc, to niewiele stamtąd pamiętam. I bardzo się z tego cieszę. Przynajmniej tyle jestem w stanie wywnioskować z tego, co później się o tym dowiedziałem. Ale tyle dobrego, że od tamtego czasu już ani razu nie dałem się namówić, na świętowanie z Thorem. Nigdy więcej.
/I ależ ja wcale nie słodzę.
B: I będę na nie zakładała sweterki od ciebie.
 Ejjj, ale gustu to ja akurat nie mam aż takiego złego. A na drutach nie robię, bo nie potrafię, a włóczka wkręcała mi się w łuski. Ale pójść do sklepu potrafię.

1 komentarz:

  1. A świetuje a co! Nie bedziesz mi zakazywac!
    Haha dobry deal, możemy zacząć xd
    Znam przypadki gdzie ojciec pijus specjalnie zapladnia żonę by ta rodzila na 500+ bo skoro wszystkim się należy to im tez. Ale wiesz jak miala siłę robić to ma siłę rodzić? Cofamy się i to nie w tych sprawach, w których mogło by to nastąpić.

    S: A na zdjęciach co wyprawiasz? Bucky cie szantazuje ze jednak mu slodzisz?
    B: to nie ma sprawy jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń