11 kwietnia 2017

o.

Ja to usłyszałam, że mam nie śpiewać i nie iść do chóru xD Dlatego poszłam na zajęcia teatralne xD Coś w życiu robić trzeba było xD
Musiałam przybliżyć arta i przeczytać co Bucky ma na koszulce, bez tego bym nie wiedziała xD
/Nigdy nie lubiłam tych zajęć, bo o ile historii wykujesz się na pamięć, z matematyki weźmiesz korepetycje, to śpiewać od tak się nie nauczysz. W podstawówce miałam pecha, bo nauczycielka zdawała się tego nie pojmować, a w gimnazjum było już na szczęście lepiej i większość ocen opierała się na sprawdzianach z historii muzyki, gatunków, twórców itp. I było sprawiedliwie, bo tego to już się nauczysz. 
/Aaa, no tak! Jesteś bardziej spostrzegawcza ode mnie, nie zauważyłabym tego. Zakładałam, że to Halloween!
S: No właśnie.. Tyle dobrego by cię omineło..
 Nie przeżyłbym takiej straty. Naprawdę, tak bez żartów. Nie potrafię wyobrazić sobie tego, jak ułożyłoby mi się życie bez niego. Próbuję, ale... Nie. Po prostu nie.
B: Okej.
 Lubię koty. A to, że one nie lubią Steve'a, sprawia, że jeszcze bardziej je lubię. Jestem okropny.

1 komentarz:

  1. No tak, wykuć i zapomnieć xD A później się dziwimy, że społeczeństwo coraz to głupsze, coraz to bardziej podatne na fałszywe informacje xD
    Nie śmiej się ze mnie, no! ;p

    S: No wyglądałoby tak jak po twoim przebudzeniu do momentu spotkania na moście?
    B: A on tak teraz o tobie słodko mówił i klęczeć znowu chce

    OdpowiedzUsuń