12 kwietnia 2017

o.

No tak, wykuć i zapomnieć xD A później się dziwimy, że społeczeństwo coraz to głupsze, coraz to bardziej podatne na fałszywe informacje xD
Nie śmiej się ze mnie, no! ;p
/Wiesz, wolałam wykuć się na pamięć kilku faktów o Szopenie, Beethovenie czy Bachu, zapamiętując część z nich, bo przecież przyda się też na innych przedmiotach, zamiast zmuszać się do śpiewania - czego nie cierpię i nigdy nie polubię - a potem słuchać od nauczycielki, jacy to my jesteśmy w tym beznadziejni, jakie to było nieczyste, jakie nie w takt... W przypadku muzyki i plastyki wszystko zależy od nauczycielki. Jedna wstawi ci dwóję, bo nie masz talentu i koniec, a druga za tę samą pracę da ci czwórkę, bo dostrzeże zaangażowanie i wysiłek włożony w realizację zadania (bo tak powinno być, ale nie zawsze jest). O wiele sensowniejszym przedmiotem w szkołach ponadpodstawowych jest wiedza o kulturze.
/Nie śmieję! Po prostu podziwiam twoją interpretację dzieła!
S: No wyglądałoby tak jak po twoim przebudzeniu do momentu spotkania na moście?
 Nie wydaje mi się. Znaczy... Do pewnego momentu tak, oczywiście, ale później... Miałem wtedy ciężki okres, więc pewnie po jakimś czasie byłbym już nie tylko w zwykłym dołku, ale w poważnym dole z zaczątkami depresji. Robiłem wszystko to, czego ode mnie wymagano, ale... Nie potrafiłem znaleźć sensu życia. Osobistego życia, nie tego zawodowego. Ale to nieważne, teraz już go mam.
B: A on tak teraz o tobie słodko mówił i klęczeć znowu chce
 Więc znowu czegoś ode mnie chce i słodzi, chociaż twierdzi, że nie?

1 komentarz:

  1. To w sumie w szkole i nawet na studiach jest fajne - możliwość nauczenia się czegoś raz co jest później wykorzystywane, powielane xD no ale nie każdy probuje znaleźć pozytywy xD
    Co nauczycielka to obyczaj. Dla niektórych nie ma, że czegoś ktoś nie potrafi, że jest to nie dla niego.. Bo się za mało stara etc.
    Dalej jestem urażona.


    S: Umierasz? Co się dzieje? Za mało seksu? Kryzys wieku średniego? Czy związany z dorastaniem dzieci?
    B: chyba musisz go przelecieć albo do lekarza wysłać.

    OdpowiedzUsuń